Vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

pcfixer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2001
Berichten
2.398
Geplaatst door Pietendepiet
haal (int) eens weg?

Nee, (int) geeft aan dat het getal wat er uit komt een integer moet zijn. Haalt ie dit weg dan zal het resultaat een double zijn en krijg je een inmens lang getal van 14 decimalen achter de komma :D.

Ik heb het even geprobeerd op mijn eigen computer met m'n geboortedatum :)D) maar ik moet zeggen dat ie dat uitstekend doet. Geen problemen mee opzich.

Als dit je hele script is wat je gepost hebt zou ik je aanraden je scriptgedeelte te openen met <?php en de sluiten met ?>! Anders herkend php misschien niet dat het php is en laat ie het voor wat het is of geeft een error...
 
ik heb hem opgeslagen zoals bv aftel.php
dus ik heb hem wel als php opgeslagen maar
ik krijg gewoon fouten
 
Misschien moet je gewoon php opnieuw downloaden en installeren. Dus het nieuwste zip-bestand van http://www.php.net/ afhalen en alle huidige bestanden vervangen door die in het zip-bestand. Je moet natuurlijk wel eerst even apache stopzetten :). Ik heb ook al vaker meegemaakt dat een bepaalde php-versie rare dingen ging doen.
 
Geef eens dan wat voor errors hij geeft precies...
 
ik heb eerst de installer gedownload en geinstalleerd
en toen heb ik de zip gedaan
kan het ook aan mijn php.ini liggen

groetjes
Jeffrey
 
probeer anders de totaaloplossing PHPdev eens. PHP, MySQL, Apache, PHPmyadmin en een FTP server in een plus nog wat extra scripts waarmee je kunt rommelen (waaronder een forum en een web portal).

Installeren is in 5 minuten gedaan en met 1 klik start je alles tegelijk.
 
ik heb hem gedownload
maar ik moet hem nog ff installeren
maar kan het ook zijn dat mijn php.ini niet goed
is dat ik die nog met instellen?
 
nou, als je er niet te veel in geklooid hebt niet. Standaard staat alles al ingesteld gericht op de developper dus zou dit probleemloos moeten kunnen.

Ik had het al een keer gevraagd maar ik zou toch wel graag willen weten wat die fouten nou precies zijn. Zou je ze eens kunnen kopiëren en plakken hier?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan