vraagje budget pc 500,00

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronnie325

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2008
als je n pc voor 600 euro wilt liefst 500 euro met beste presatie's voor dat geld kan je hem dan beter zelf samenstellen of kant en klaar kopen?

wat voor pc zou ik het best kunnen kopen?

mvg,

zelf samenstellen is natuurlijk beter
maar tegenwoordig zijn de pc's bijna gelijk aan de zelfde componenten die je los kunt kopen
het maakt dus niet zo veel meer uit, je moet wel erbij denken dat je ook windows erbij moet, en assemblage als je het zelf niet wilt doen, dus dat is al zo'n pak en beet 150 euro extra aan windows 7 en assemblage, kun je ook melden waarvoor je de pc gaat gebruiken ?

ja het liefst zou ik er wel een beetje mee willen gamen maar wat komt dan goedkoper uit zelf samenstellen of zo kopen ?

Welke games ga je spelen dan ?
call of duty world at war en racing games
of ga je voor het zware werk en speel je ook btf 3 en black ops en crysis2

geef mij maar het zware werk ;D zoals battlefield 3 black ops is slecht maarja dat doet er niet toe ik ga voor het zwaardere werk

klikkie dit zou een mooi systeem moeten zijn voor gaming er zit windows 7 bij en een assemblage dus hij word voor je gemonteerd, er zit alleen geen harde schijf bij omdat door de overstromingen in thailand de hardeschijffabrieken gesloten zijn daarom kost een 1 terrabyte spinpoint nu 133 euro terwijl hij normaal 40 euro kost dus dan zou ik even wachten of ergens anders een harde schijf halen

ik heb expres bespaard op de behuizing en op het processortje omdat dit geen K versie is dus niet overklokbaar
er zit ook 8 gig ram bij dus videobewerken zal ook bijna vlekkeloos gaan

Laatst bewerkt:
zeker mooi systeem wel een beetje over mijn buget al helaas ben nog maar 16 moet er lang voor werken ik heb je toegevoegt op msn kunnen we anders daar verder praten?

wat is het punt van die p67 moederbord je neemt een NON K editie processor je kunt er dus niet mee overklocken
neem dan een goedkoop H61 moederbord
sigh_smiley.gif

verder was het budget 500 euro niet 600+

verder is intel sandy bridge uberhaupt geen optie voor dit budget

je zou eerder aan zo iets moeten denken klikerdeklik
Let op! ook dit is zonder een HDD van wegen overstromingen in thailand

Laatst bewerkt:
ik heb je toegevoegt op msn kunnen we anders daar verder praten?

Helpen doen we in principe via het forum.Contact via msn mag en kan mits hetgeen wat daaruit gekomen is maar in topic vermeldt wordt.Daarbij...moet je je afvragen of je wel door de eerste de beste die reageert in je topic als enige en beste uitgangspunt kan aanhouden.Blijkbaar niet.

wat is het punt van die p67 moederbord je neemt een NON K editie processor je kunt er dus niet mee overklocken
neem dan een goedkoop H61 moederbord
sigh_smiley.gif

verder was het budget 500 euro niet 600+

verder is intel sandy bridge uberhaupt geen optie voor dit budget

je zou eerder aan zo iets moeten denken klikerdeklik
Let op! ook dit is zonder een HDD van wegen overstromingen in thailand
bedankt dit vind ik zeker een goede pc voor dat budget!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan