vraagje computer doet raar help!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

michaellinn

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2009
mijn computer loopt gewoon maar heb geen beeld en mijn muis werkt niet en mijn toetsenbord werkt niet geef ze alle 3 niet aan weten jullie wat het kan zijn bedankt

ik zou zeggen de drivers... maar je kan geen drivers instaleren als je muis niet werkt he...
wat voor muis is het?

Lijk me eerder een probleem met het scherm als de pc wel gewoon loopt. Kabel er wel goed in? Kapot misschien? Test het scherm eens op een andere pc.

ik heb alles geprobeerd andere video kaart andere scherm andere muis en andere toetsen bord bij behorende en usb alles geprobeerd maar geen raad meer kan het zijn dat me bios kapot is want ik zie aan de kast wel dat hij loopt maar scherm doet het niet en muis reageerd niet en toestenbord ook niet

Ja, ok. Dat wisten wel al.

Al de optie van mrmusic geprobeerd? Ik bedoel, als je ons niet verteld wat er wel en of niet lukt word het moeilijk om te helpen. Beschrijf dus duidelijk wat je hebt geprobeerd.

mijn computer loopt gewoon maar heb geen beeld en mijn muis werkt niet en mijn toetsenbord werkt niet geef ze alle 3 niet aan weten jullie wat het kan zijn bedankt

hoe weet je dat je muis en je toetsenboord het niet doen als je niks ziet :D ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan