Vraagje ik kom der niet meer uit :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutchiee

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2009
Ik wou weten of dit een pc was waar je cod4 en crysis mee kan spelen?
Ik weet bijna niks van pc's dus vraag ik het jullie :)
Specs:

Intel i7 920 (4 x 2,66 ghz)
6 gb RAM
ATI radeon HD 4560 1gb ddr3 ( ddr3 dacht ik )

Dit wordt dus een game pc.

http://www.paradigit.nl/info.php?group=&art=10020172

Dit is hem, alleen is het oranje blauw.
Alvast bedankt.

Groetjes Alex

Zou kunnen. Maar de videokaart is echt slecht. Je kan beter een configuratie hebben met een 48xx serie. (En anders een 9 serie van nVidia of een GTX serie) Mocht dat nog in je budget zitten. Marsmannetje heeft een betere reactie :cool:

Laatst bewerkt:
Ik ben geen hardcore-gamer hoor ik wil gewoon 2 tot 1,5 uur per dag cod 4 op high spelen en css.
Dan ben ik al gelukkig maar omdat crysis het mooiste op het moment is ,dacht ik misschien kan die dat ook wel op low of medium want dat ziet er ook al geweldig uit :)

Bedankt voor de snelle reactie's.

Dit zou dus een nep filmpje zijn??? http://www.youtube.com/watch?v=FQF7AES5CkE

@ Woutertjuhh

De computer die jij me aanwees heeft een 2.33 ghz quad core en cod 4 heeft een 2.4 dual core nodig. en de verkoper bij paradiit zei dat sommige games die quad core niet gebruiken. op het moment is crysis de enige

Maar toch bedankt.

@ Iedereen
De verkoper bij paradigit zei dat die hd4560 over 1 tot 2 jaar pas vervangen hoeft te worden.
En er is ook geen budget me vader en moeder betalen omdat ik geslaagt ben van de middelbare school en die hebben zoiets van als we iets kopen kopen we ook iets goeds.

ik kan me vergissen maar volgens mij is dit ook een quadcore: Intel i7 920 (4 x 2,66 ghz)
met een Q8200 kun je ook wel cod4 spelen... en ik zou gewoon wat meer inversteren in een videokaart....

tuurlijk kunnen ze dat... hun willen ook veel geld verdienen:P

Maar al je een iets zwakkere cpu neemt en een betere videokaart kun je spellen beter spelen....

En bovendien kan je in dat geval de processor (makkelijk ... soms) overklokken.

ik kan me vergissen maar volgens mij is dit ook een quadcore: Intel i7 920 (4 x 2,66 ghz)
met een Q8200 kun je ook wel cod4 spelen... en ik zou gewoon wat meer inversteren in een videokaart....

Die jij aanwees is ene 2.33 ghz en cod 4 heeft 2.4 nodig

Die jij aanwees is ene 2.33 ghz en cod 4 heeft 2.4 nodig

COD4 heeft een Dual core(2 processoren in 1) nodig.
Ik wijs een Quad core (4 processoren in 1) aan.. Dit is bijna het dubbele welke COD4 nodig heeft...

Als er ergens staat dat je een Pentium 4 met 3.00ghz minimaal nodig hebt wil dat niet betekenen dat een Dualcore van bijv. 2.00ghz. het niet aan kan....

Had net me vader aan de telefoon en we gaan donderdagavond de acer m7720 halen en een 19 inch beeldscherm( ik vind een kleine beeldscherm fijn).

Bedankt voor jullie hulp :)

Ja maar alleen crysis die gebruikt die quad core en cod 4 die ziet die 4 processoreen niet , die ziet alleen de dual core

Maar hoe zit dat dan met dat filmpje want daar kan ie cod 4 en cod 5 zonder lagg spelen :confused:
K vind het niet echt soepeltjes spelen als ik eerlijk ben.... Het systeem die jij koos heeft een sterke processor maar een zwakke videokaart voor games. Hoelang wil je met je pc vooruit kunnen?

Okee laat ik het anders vragen, welk videokaart past er bij?? dan doe ik die er in.
Ongeveer 100-140 euro

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan