remyvandemortel
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 6 mei 2008
- Berichten
- 1
Hallo allemaal.
Ik heb in excel een lijst met daarin adressen en namen en e-mailadressen. Nu lukt het mij niet om al deze mensen tegelijkertijd een pdf bestand te versturen. Als ik via Word (afdrukken samenvoegen een brief maak en ik wil een pdf als bestandje bij voegen, dan gaat dat niet. Ik krijg het ook niet voor elkaar om het excel bestand om te zetten naar een bestand dat ik in mijn adresboek kan omzetten zodat ik het p-df bestand kan versturen vanuit outlook zelf. Iemand enig idee hoe ik al deze mailadressen ineens in mijn adresboek van outlook kan krijgen??
alvast bedankt.
Ik heb in excel een lijst met daarin adressen en namen en e-mailadressen. Nu lukt het mij niet om al deze mensen tegelijkertijd een pdf bestand te versturen. Als ik via Word (afdrukken samenvoegen een brief maak en ik wil een pdf als bestandje bij voegen, dan gaat dat niet. Ik krijg het ook niet voor elkaar om het excel bestand om te zetten naar een bestand dat ik in mijn adresboek kan omzetten zodat ik het p-df bestand kan versturen vanuit outlook zelf. Iemand enig idee hoe ik al deze mailadressen ineens in mijn adresboek van outlook kan krijgen??
alvast bedankt.