Vraagje over access

Status
Niet open voor verdere reacties.

BenBiesterveld

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 feb 2013
Berichten
1
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag, ik gebruik Acces 2010.
nu ben ik bezig met een planprogramma voor het inplannen van personeel bij verschillende objecten (locaties).
Ik zal eerst uitleggen hoe ik de database heb opgebouwd tot nu toe.
Tabellen: Personeel, waarbij alle relevante personeelsgegevens worden ingevoerd.
Objecten, waarbij ik alle gegevens van alle verschillende locatie invoer.
Invoeren dienst, waarbij ik een werknemer kan selecteren, object kan selecteren uit voorgaande tabellen, en dan de tijd van, tijd tot, datum en eventuele opmerkingen kan plaatsen.

Formulieren: dit zijn de invoer formulieren zoals bij tabellen staan omschreven.

Maar nu, ik kan diensten invoeren en koppelen aan personeel en object. is zeker geen probleem, dit doe ik met behulp van relatiebeheer.

Nu wil ik dus een weekkalender maken, waarbij als ik de datum selecteer ik daarop de dienst invoer, en dat dit meteen in die weekkalender overzicht wordt ingedeeld.
Ik krijg dit niet voor elkaar. kan iemand mij hierbij helpen.

Met vriendelijke groet,

Ben
 
Kun je wat beter uitleggen wat je bedoelt, want ik snap het niet. En gezien de reacties ben ik denk ik niet de enige... Begin eens met wat je onder een weekkalender verstaat. En hoe die gevuld moet worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan