vraagje over externe harddisk

Status
Niet open voor verdere reacties.

jess18

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 okt 2009
hallo

ik heb sinds een paar dagen een externe harddisk om precies te zijn deze: http://www.bol.com/nl/p/notebooks-p...desktop-1tb-zwart/1003004006449823/index.html

nou heb ik daar films en series op gezet in dvd formaat dus vob bestanden enz.

als ik nu de harddisk aan mijn tv sluit (via usb) of aan mijn dvdspeler (ook via usb) dan kan ik de films en series niet afspelen en als hij het wel afspeeld krijg ik geen menu om de ondertiteling te selecteren en krijg dit ook niet voorelkaar met de afstandsbediening.

weet iemand hier misschien een oplossing voor of niet??

hoor het wel.

groetjes jess18.

volgesmij kun je ook geen hardeschrijf aansluiten op je tv !

wat je wel kan doen is eerst die (''film'') op usb zetten en dan in je tv (dvd speler) stoppen

zo werkt het altijdt (als je dvd speler ) usb ondersteund :thumb:

wat je wel kan doen is eerst die (''film'') op usb zetten en dan in je tv (dvd speler) stoppen

zo werkt het altijdt (als je dvd speler ) usb ondersteund :thumb:

Wat is het verschil dan tussen een USB stick en USB harddisk???:o:o

Hier spreek je je zelf een beetje tegen. Externe hardeschijven hebben een veelal een USB connectie. Tegenwoordig zit erop lcd/plasma TV vaak een USB aansluiting.

ow oké maar toen ik mijn harddisk in me usb dvd speler stopten deed hij het ook niet
hij deed het alleen maar via een usb stikkie

ik heb een tv met usb aansluiting dus dat kan ik wel doen.
ik heb wel een mpg bestand en die speelt hij wel gewoon af via de harddisk alleen nu is mijn vraag of ik ook vobbestanden enz.. ook via de usb harddisk kan afspelen of moet ik al deze films omzetten naar mpg??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan