• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vraagje over financieel plan

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
788
Als je een financieel plan hebt met o.a. een openingsbalans en een investeringsbegroting, moeten van beide dan de eindbedragen gelijk zijn? Ik bedoel: als het bij de openingsbalans bijvoorbeeld € 20.000,00 is, moet het dan bij de investeringsbegroting ook € 20.000,00 zijn? Ik weet wel dat links en rechts gelijk moeten zijn.
 
:confused: Dit is een Excel-forum. Volgens mij geen financiële verslaglegging-forum.
 
Sorry, maar ik wist niet waar ik het moest plaatsen. Want het is in Excel gemaakt. Kan je me vertellen waar ik mijn bericht kan plaatsen?
 
Beste robdgr, een beetje vriendelijkheid kan geen kwaad ;). Als je vind dat er iets niet volgens de regels gebeurt of je twijfelt daaraan mag je een melding maken waarna een moderator dit zal oplossen :thumb: Heb ik nu even gedaan voor je
 
Laatst bewerkt:
@drive Het lijkt geen Excel probleem, maar zoals gezegd wordt, een boekhoudkundig probleem. Ik weet even niet waar je vraag beter tot z'n recht komt daaromm laat ik hem even staan. Mochten er geen reacties komen kunnen we altijd nog kijken in welke sectie deze vraag thuis hoort.
 
@drive, zoals je begrijpt wil de moderatie jou graag op dit forum houden:d Zelf weet ik er ook te weinig van om een zinnig antwoord te geven. Maar daar hebben ze google toch voor uitgevonden?
Volgens mij kan je prima bij de Kamer van koophandel terecht. Hier een linkje van de MKBservicedesk. http://www.mkbservicedesk.nl/7747/financieel-plan-voor-veel-starters-hocus.htm# (Is ook wel wat te vinden denk ik)
 
Laatst bewerkt:
We hebben het ondertussen opgelost. Ik ben er gisteravond samen met mijn man voor gaan zitten en de bedragen zijn inderdaad hetzelfde.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan