vraagje over formulier invullen

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Als je bij sommige formulieren iets in moet vullen verschijnt er wel eens een lijst van wat je eerder al eens hebt ingevult bv emailadressen of telefoonnummers nu zitter bij mij veel foute invullingen in
waar kan ik deze ergens verwijderen of waar zijn deze opgeslagen in vista home premium
waarschijnlijk in een of andere map maar waar weet iemand dat???
e de waele

IK bedoel je moet wel eens iets invullen op internet in een vragen of een klachten formulier of iets anders.
dan staat er rechts naast het invulvak een pijl naar beneden als je daar op klikt of soms gaat het automatisch als je een eerste letter intypt krijg je een keuze lijst
van woorden die je zelf ooit al eens hebt gebruikt en ingevuld
dat gebeurd ook als je bv je emailadres ergens moet invullen
Nu is mijn vraag waar staan deze gegevens in welke map zitten ze en kan ik ze verwijderen of kan ik de foute er uit halen
e de waele

Laatst bewerkt:
In IE kun je via Extra > Internetopties > Inhoud > Automatisch aanvullen > Instellingen een aantal zaken wissen.

dat heb ik nu gevonden maar dan wis ik waarschijnlijk alles wat ik ooit eens heb ingevuld
Maar waar staan deze gegevens opgeslagen en kan ik daar bij om er vervolgens enkele tussenuit te halen
e de waele

Hoi,
Die gegevens staan onder C: Docs & Settings>jouw accountnaam>application data>microsoft>internet explorer> IE content o.i.d. maar deze data is naar mijn weten versleuteld. Ik denk dat er niets anders opzit dan alles te wissen en opnieuw beginnen. Dus wachtwoorden e.d. wissen.
Succes.

Ok bedankt voor deze tip ik ga eens op deze map kijken .
( moet je niet slapen)
e de waele

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan