Vraagje over het maken van een logo

Status
Niet open voor verdere reacties.

GlennvNierop

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2012
Hallo,
Ik ben Glenn van Nierop
Ik ben bezig om een eigen website te maken maar ik wil nog een logo en zo'n bovenkant(soort lay out)
De website gaat over wielrennen waar ik fanatiek aan doe.
Zouden jullie er voor mij een of meer(zodat ik kan kiezen) willen maken?
Graag de kleuren in Rood en Zwart:D

Hoor graag van jullie!

Mvg. Glenn van Nierop

Ja maar.... JIJ weet het beste wat je wil! Je hebt toch zeker wel een idee welke richting je op wil? Even googlen levert een paar sites op waar je zelf eens kunt spelen met diverse ontwerpen. Misschien kun je daar wat mee...

Hallo,
Dat heb k wel eens geprobeerd maat dat is voor mij behoorlijk moeilijk;)
Graag toch hulp!
Mvg. Glenn

Prima maar kom toch terug op mijn eerdere opmerking; jij weet het beste wat je wil! Ook al weet je het misschien pas als je het ziet.
En juist daarvoor zijn die speel/probeer sites goed; daar kun je als het ware ideeën opdoen. En zo laat je je schepping groeien totdat je wat beter voor ogen staat welke richting je uit wil. Pas als je daarover wat meer kan zeggen zal je hulp - in wat voor vorm dan ook - kunnen ontvangen.
Tenzij je al eerder op de weg een logo tegenkomt waarvan je zegt! Ja dat is hem!; alleen ff de kleuren aanpassen en de tekst... :)

Met het gratis fotobewerkingsprogramma GIMP kan je ook al een heel eind komen, het is een soort Photoshop maar dan gratis. :-)
Op de website: http://myblogsite.nl/banner-maken.html staat een leuke uitleg hoe je zelf een logo kan maken.

Succes ermee!

Joep

Uhmm breedte 468 en hoogte 60.
Ik zou het top vinden mocht u mij kunnen helpen!

Uhmm breedte 468 en hoogte 60.
Ik zou het top vinden mocht u mij kunnen helpen!

De grootte moet je zelf weten, je moet kijken naar de website en dan kijken hoe groot het logo moet zijn voor de website.
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel!

Joep

Zoiets? (468*60px)
racefiets-logo.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan