Eagle Creek
Verenigingslid
- Lid geworden
- 3 okt 2002
Howdy!
Ik heb een nieuw toestel (KPN HI Abo) maar niet alle netwerk-instellingen zijn correct.
Nu schijn je dit online op te kunnen vragen hoorde ik.
Heeft iemand ervaring hiermee, werkt dit goed en hoe doe je dat? Kost dat geld?
Ik heb al rondgesnuffeld bij kpn.nl en hi.nl maar ik zie nergens zo'n optie? Of moet je daar ingelogd voor zijn? (ik wil niet zomaar gaan registreren ofzo).
Thx.
Edit: Ah, ik denk IETS gevonden te hebben. MMS; Hier vind je het overzicht van de toesteltypes waarvoor je de instellingen kunt opvragen... 'ff sien'.
Edit2: Ok.. Mijn toestel staat er niet bij
Edit3: Ok.. handmatig ingevoerd maar ik kan nog steeds niet MMS-en.. Ik ga wel langs de winkel. Wat ik WEL nog wil is WAPPEN. . .
Edit4: Ok.. Ik ga nu HIER mee stoeien
Ik heb een nieuw toestel (KPN HI Abo) maar niet alle netwerk-instellingen zijn correct.
Nu schijn je dit online op te kunnen vragen hoorde ik.
Heeft iemand ervaring hiermee, werkt dit goed en hoe doe je dat? Kost dat geld?
Ik heb al rondgesnuffeld bij kpn.nl en hi.nl maar ik zie nergens zo'n optie? Of moet je daar ingelogd voor zijn? (ik wil niet zomaar gaan registreren ofzo).
Thx.
Edit: Ah, ik denk IETS gevonden te hebben. MMS; Hier vind je het overzicht van de toesteltypes waarvoor je de instellingen kunt opvragen... 'ff sien'.
Edit2: Ok.. Mijn toestel staat er niet bij

Edit3: Ok.. handmatig ingevoerd maar ik kan nog steeds niet MMS-en.. Ik ga wel langs de winkel. Wat ik WEL nog wil is WAPPEN. . .
Edit4: Ok.. Ik ga nu HIER mee stoeien

Laatst bewerkt: