Vraagje over MMS, GPRS en WAP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Howdy!

Ik heb een nieuw toestel (KPN HI Abo) maar niet alle netwerk-instellingen zijn correct.

Nu schijn je dit online op te kunnen vragen hoorde ik.

Heeft iemand ervaring hiermee, werkt dit goed en hoe doe je dat? Kost dat geld?
Ik heb al rondgesnuffeld bij kpn.nl en hi.nl maar ik zie nergens zo'n optie? Of moet je daar ingelogd voor zijn? (ik wil niet zomaar gaan registreren ofzo).

Thx.

Edit: Ah, ik denk IETS gevonden te hebben. MMS; Hier vind je het overzicht van de toesteltypes waarvoor je de instellingen kunt opvragen... 'ff sien'.
Edit2: Ok.. Mijn toestel staat er niet bij :confused:
Edit3: Ok.. handmatig ingevoerd maar ik kan nog steeds niet MMS-en.. Ik ga wel langs de winkel. Wat ik WEL nog wil is WAPPEN. . .
Edit4: Ok.. Ik ga nu HIER mee stoeien :D

Laatst bewerkt:
Je kunt op de KPN site de juiste instellingen opvragen die je dan per sms ontvagt, die moet je dan openen en opslaan en activeren aan de hand van een paswoord die je van kpn krijgt.
Dit kost niets en je registreert je nergen behalve bij het KPN netwerk dat je nu ook mms kan verzenden en ontvangen.

Werkt perfekt.

grtjs jjw

Jah, ik kan dus NIET de instellingen opvragen. Mijn toestel staat er niet bij :(.

Daarom ga ik dit eens proberen :).

Bedankt voor je reply.

ik krijg ook GPRS fouten.. netwerk niet beschikbaar enzo. Midden in de randstad??

Ok, leuk.. Na het instellen van de WAP settings heb ik helemaal geen internet meer.. Niet via GPRS niet via GSM.

Eerst had ik geen GPRS maar wel GSM.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan