Vraagje over netwerk aanleggen. (Vreselijke icter)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok dit staan in de mail. Duurde wel lang zeg beetje sloom zijn ze. Maar goed ik heb er geen haast mee.

Dank u voor uw e-mail.

Als de telefoonlijn vrij is van breedband dan kunt u een nieuwe aanvraag doen,
heeft u elders al adsl dan kunt u overwegen een overstap aan te vragen.
Zie svp voor alle informatie in deze svp de volgende pagina:
http://www.xs4all.nl/allediensten/toegang/adsl/index.php
http://www.xs4all.nl/allediensten/toegang/adsl/overstappen.php
http://www.xs4all.nl/allediensten/toegang/adsl/faq.php

Voor meer informatie in deze kunt u tevens altijd contact opnemen met onze
salesafdeling:
020 398 7654.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik begrijp dus dat ik een aanvraag kan doen op belbudget. Alleen is het aanvragen van belbudget op de site van KPN voor zover ik weet alleen gericht op zakelijk gebruik bedrijfigheid en dat soort dingen. Dat maak ik op uit het feit dat ik informate moet invullen als kvk nummer (KVK = kamer van koophandel) En voor zover ik weet wordt dit alleen gebruikt in bedrijven en me ouders weten er ook geen raad mee.

Ik heb dus een beetje gegoogled.

En op deze site kan ik ook uit zakelijk en particulier kiezen.

http://www.adslwinkel.nl/default.aspx?Location=Sales&id=40494&page=1

En daarna het infulformulier

http://www.adslwinkel.nl/default.aspx?Location=Sales&ID=40494&Page=3

Ik vraag het toch maar ff na. Kan ik op deze site het ook aanvragen. Er staat zelfs een logotje van kpn dus ik dacht ik vraag het toch maar ff.

Weet jij trouwens ook evt hoelang een aanvraag van belbudget in beslag neemt. Of regelen ze dit in een dag. Krijg ik ook nog pakketjes aan de deur e.d.
Het liefst ga ik namelijk zo snel weer terug naar adsl van xs4all zonder al deze langdurige tussenstapjes dus ik dacht misschien weet je hier wat van.
 
Belbudget is ook aan te vragen, maar alleen telefonisch. Bovendien is dat type abonnement juist niet beschikbaar voor bedrijven of instellingen. Citaat:
BelBudget voor € 10,50 /mnd
Geschikt telefoonabonnement als je weinig belt en toch bereikbaar wilt zijn.
De gesprekstarieven liggen hoger dan bij een BelBasis of BelVrij abonnement.

Met BelBudget is het niet mogelijk gebruik te maken van andere telefoonaanbieders (CPS) of van voordeelregelingen.
Dit abonnement is ook niet beschikbaar voor bedrijven of instellingen.

Bestel dit abonnement telefonisch via Klantenservice, 0900-0244 (€ 0,10 /min).

Bron: http://www.kpn.com/kpn/show/id=1742691

Het lijkt mij dus dat je (na de aanvraag en activering) gewoon xs4all moet kunnen aanvragen.

Hoe lang een activatie van een Belbudget duurt weet ik niet, maar dat moet KPN je kunnen vertellen (je moet ze toch bellen om te bestellen).

Succes,

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan