Vraagje over Play Store

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Ik heb een vraagje over Play Store.
Als ik kijk naar de apps dan zie ik daar staan bij niet geinstalleerde apps een hele rij Apps.
Ik vraag mij af kan ik deze allemaal verwijderen ?? die zijn dus niet geinstalleerd dus niet in gebruik .
En hoe komt het dat daar zo een groot aantal staan die je niet gebruikt ??
mvrg e de waele

ALs het niet geïnstalleerd is, hoef je het ook niet te verwijderen.

Femke
Het zijn ongeveer 280 apps die daar staan die maken toch wel gebruik van mijn interne opslag of niet ??
Als ik ze verwijder zal dat dus niet veel uitmaken ?
Bedankt nog voor uw snelle reactie
mvrg e de waele

Google play is een app waarin je dus apps kan downloaden die je wilt gebruiken. Degene die je NIET wilt en dus NIET geïnstalleerd zijn, staan dus NIET op je telefoon.

Maak anders een screenshot wat je nu precies bedoeld. Screenshot op je smartphone maak je met de aan en uitknop en tegelijkertijd de geluidsknop in te drukken.

Zijn het misschien de aanbevolen app's?

Het staat op mijn Samsung Tab A6 Ik ga naar de app PlayStore >klik op mijn icoon Rechts bovenhoek>Apps en apparaat beheer>
.beheren>druk op Geinstalleerd>Kies nu voor Niet geinstalleerd>En die apps bedoel ik je kunt deze aanvinken en dan verwijderenScreenshot_20230203-151626_Google Play Store.jpg

Staat er toch bij "niet geïnstalleerd", is gewoon een lijst waarin je een keuze kunt maken om te installeren.

Niet druk om maken, neemt geen ruimte in.
Zijn mogelijk apps die je ooit op 1 of meerdere apparaten geïnstalleerd hebt gehad binnen dit google account.
Voor het overzicht kan je die lijst wel opschonen.

Forum leden ok ik weet genoeg niks van aantrekken dus
iedereen weer bedankt
e de waele

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan