vraagje over upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.

janvolk

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2012
ik wil graag bft3 gaan spelen alleen nu draaide ik het programma can you run it

en ik kreeg het volgende te zien specs.jpg

nu is mijn vraag wat moet ik doen

een nieuwe pc kopen of kan ik deze upgraden

dit is tevens me moederbord

alvast bedankt

Een RAM bankje kost tegenwoordig niks meer. Dit kun je dus heel goedkoop upgraden. Besturings systeem is ook niet optimaal voor Battlefield 3.
En kijk even bij Windows Update of er een nieuwe driver voor je video kaart is.

Gr,

Er staat dat ik windows 7 64bit nodig heb is dat niet nodig dan?

En er zijn geen nieuwe drivers beschikbaar

Ik heb s'morgens ook mijn laptop's zijn videokaart geupdate.Ga naar de volgende website (onderaan) en klik op wat je op de foto deze foto.jpg ziet.
Als je daarop hebt geklik staat er automatisch een update die voor jouvideokaart past klaar die je moet downloaden en installeren natuurlijk :)
Het staat in een zwarte rondje waar op je moet kliken.

Website:
http://www.geforce.com/drivers

Maar ik denk persoonlijk dat een update niet heel erg veel kan helpen het verbeterd een kleien beetje jou videokaart maar meer denk ik niet dat er zal gebeuren met jou videokaart.
En Windows is ergens makkelijk te downloaden of je kan gewoon van een van jou vrienden CD lenen met daar op Windows 7 of ander systeem.

Veel succes verder!:thumb:

Laatst bewerkt:
ik heb nu 4gig geheugen op een 32bit systeem

is het zo als ik meer wil hebben dat ik dan naar een 64bit systeem moet over stappen

en kan de rest het dan wel aan?

en als ik een andere beter videokaart neem moet ik dan ook een andere voeding (want weet nu niet welke voeding ik nu heb of hoe je dat kan zien)

en welke kaart zou ik dan moeten hebben

Laatst bewerkt:
RAM upgraden is altijd goed. Je hebt er niet speciaal 64 bit bij nodig.

Eerlijk gezegd weet ik niet veel van videokaarten in combinatie met stroom af haha.

@Goofy: Dit topic is van Janvolk. Wat je nu aan het doen bent is topic kapen. En dat is niet toegestaan. Je hebt zelf een topic lopen over upgraden.
Nu dus weer terug naar hulp aan Janvolk.

RAM upgraden is altijd goed. Je hebt er niet speciaal 64 bit bij nodig.

Pardon, heb je een bron?

Een 32bit uitvoering van windows adresseert niet en niet meer dan 4gb aan geheugen, wanneer je 4gb aan geheugen of meer gaat gebruiken zul je zeker moeten upgraden naar 64bit!

Je kan bf3 ovigerens prima spelen, maar houd er rekening mee dat je op lagere instellingen moet zullen gaan spelen.

Laatst bewerkt:
Pardon, heb je een bron?

Een 32bit uitvoering van windows adresseert niet en niet meer dan 4gb aan geheugen, wanneer je 4gb aan geheugen of meer gaat gebruiken zul je zeker moeten upgraden naar 64bit!

Je kan bf3 overigens prima spelen, maar houd er rekening mee dat je op lagere instellingen moet zullen gaan spelen.

en als ik bf3 op hoge instellingen wil gaan spelen moet ik dan nu een nieuwe kopen?

Nee hoor, met een goede videokaart kom je toch best wel ver. Wil je je videokaart nog updraden en wat is hiervoor je budget? Ook wil ik graag van je weten welk vermogen je voeding kan geven, maak je systeemkast even open en lees aan de zijkant van de voeding af hoeveel vermogen (in watt) er van de 12 volt lijnen gehaald kan worden.

dit staat er op me voeding

Enlight GPS-350CB-102A

voeding.jpg

edit: ik wil als het lukt/kan niet meer kwijt als 700 euro

Laatst bewerkt:
dus dan moet ik een andere voeding hebben of niet

zo ja welke in combinatie met een andere videokaart

Weet je zelf je voeding te vervangen?
Hiermee kun je klaar zijn, wil je er ook windows 7 bij hebben? eigenlijk kun je net zo goed wachten met het besturingssysteem aangezien windows 8 eerdaags uitkomt.

Ik heb dit voor je gepakt: link

Weet je zelf je voeding te vervangen?
Hiermee kun je klaar zijn, wil je er ook windows 7 bij hebben? eigenlijk kun je net zo goed wachten met het besturingssysteem aangezien windows 8 eerdaags uitkomt.

Ik heb dit voor je gepakt: link

dat zal wel lukken denk ik
maar geeft dat geen problemen met me moederbord of andere dingen
en heb hem net open gehaald maar ik zie dat me geheugenslots vol zitten 2x 2gig
en ik kon ff niet zo snel andere vinden bv ddr2 8gig of zijn die er niet in ddr2

je hoeft het geheugen niet te upgraden op dit moment, tegen die tijd dat je met 3,25 gb echt niet meer vooruit kan zal het tijd worden voor een nieuw systeem (waar de voeding en gpu dan weer mee kunnen gaan naar dat systeem).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan