vraagje over website

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekleinewitte

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
Berichten
552
ik weet niet of ik deze vraag hier mag stellen en of ze in de juiste afdeling is geplaatst maar probeer het toch even. wie heeft ervaring met onderstaande website?bedrog of realiteit?ik wil graag betalen maar heb bang van bedrog.
dit is de site:http://www.downloadfilmsgratis.com/
 
het is geen bedrog denk ik maar ben niet zeker dus... wacht maar even als er iemand anders bij komt.
 
Als je wilt betalen, zorg minimaal dat je ergens een HTTPS verbinding hebt (vooral als er een mogelijkheid is met creditcard betalen, daar kun je goed zien of de website 'veilig' is).

Als die er niet is, zou ik het persoonlijk niet doen. Dit betekent dus niet dat de website bedrog is, maar dat ik het zelf niet vertrouw.

Erg lastig om op reviews van die website te zoeken trouwens, je krijgt allemaal resultaten van reviews van films :rolleyes: .
 
Gratis downloaden Tja het is nooit gratis, je betaald verbinding en dataverkeer via provider.

verder hebben ze geen keurmerk en de registratie van het domein is vanaf sep 2010. is niet vertrouwelijke.

Heel goed dat je het even navraagt.
 
Tja ik had al een vermoede maar gelukkig zijn er andere site's waar het wel gratis is en heel gemakkelijk. Indien er iemand nog een site weet waar dit kan mag je mij altijd een PM sturen hoor. Indien interesse in andere site's wil ik gerust helpen via PM met site's die ik ken of mogen we hierover niet praten op helpmij? sorry dan voor deze uitlating.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan