vraagje over werking toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

vonnes

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jan 2007
Hallo,
In words krijg ik de hoofdletters niet weg. Gek genoeg werkt hier de caps lock wel. Wat moet ik doen? :o
Gr Vonnes

Wat bedoel je met "krijg ik de hoofdletters niet weg"? Kun je ze niet weghalen of typ je alleen maar hoofdletters ook al staat Capslock uit?

vraagje over toetsenbord

caps lock staat uit en toch krijg ik alleen hoofdletters in words. Hoe maak ik dat ongedaan?:confused:

joh, ik dacht dat ik snel een antwoord zou krijgen doordat er allemaal mensen op het forum ingelogd zijn die wél verstand van computers hebben... Waarschijnlijk moet ik dan toch wachten tot vanavond laat totdat er iemand thuis is om mij hiermee te helpen.:( Morgen dan maar weer verder leren..:rolleyes:

joh, ik dacht dat ik snel een antwoord zou krijgen doordat er allemaal mensen op het forum ingelogd zijn die wél verstand van computers hebben...

En bedankt he... Mevrouw komt net kijken en verwacht meteen antwoorden... Beetje respect voor de mensen die hier in hun vrije tijd mensen zoals jij proberen te helpen! Wij kunnen niet allemaal zien wat jij op je computer aan het doen bent en hoe een probleem tot stand is gekomen.

Ik kom inderdaad net kijken.Omdat ik het probleem snel opgelost wilde hebben, heb ik mij hierbij aangemeld. Volgens mij toont dat juist wel respect!
Als je het antwoord niet weet, hoef je toch ook niet te reageren?
Ik verwachtte gewoon niet een antwoord dat ik wel een verkeerde toets zou hebben ingedrukt.
Dus..als iemand de oplossing voor me weet, dan hoor ik dat graag!

In eerste instantie dacht ik ook "hier wordt geantwoord om het antwoorden". Bij openen van de link en dat doorlezen denk ik toch dat hier een fantsoenlijk antwoord wordt gegeven. Wellicht niet de oplossing van het probleem, maar toch....:confused:

Wellicht kan deze assetieve TS in de toekomst nog veel voor Helpmij betekenen. Moet dus ook maar snel Verenigingslid worden. :thumb: :thumb:

Binnen twee minuten was er al een reactie......niet snel genoeg.:o
Maar je hebt het over word......welke word
die van open office
of word 95
of word 97
of word xp
of word 2000
of word 2003
of word 2007

maar wat heb je allemaal zelf al gedaan om het probleem te verhelpen.

En welk lettertype heb je bijvoorbeeld gekozen?
Sommige typen kennen alleen maar hoofdletters.

En het onderstaande komt uit de link van Tha devel:

Word - Snel naar KAPITALEN en terug
Door Jeffrey Weller 20 okt 2005, 08:48

Gewoonlijk schrijft u waarschijnlijk uw tekstdocumenten in normale letters, maar soms wilt u juist een compleet woord in hoofdletters schrijven. Natuurlijk kunt u de Caps Lock toets activeren, het woord typen en vervolgens Caps Lock weer deactiveren, maar het kan ook anders.

Deze truc is erg gemakkelijk. Selecteer simpelweg het woord dat u wilt transformeren naar kapitalen. Druk nu op Shift en op F3. Uw woord begint nu met een hoofdletter. Druk nogmaals op Shift+F3 om het gehele woord in hoofdletters te maken. Het trucje werkt overigens ook andersom: hebt u een stuk tekst getikt, maar is er ondertussen ergens per ongeluk op de Caps Lock toets gedrukt? Gewoon de tekstpassage selecteren en op Shift+F3 drukken; de tekst is weer normaal.

Dus die was heel snel met een antwoord.

Ach ja, blijkbaar werd mijn opmerking verkeerd opgevat en is men volgens vergeten de link aan te klikken...

Hier nog een mogelijkheid:
Roger Gautier Seniornet Animator zei:
Mocht de vorige poging niet lukken: ga naar configuratiescherm, klik op "landinstellingen"; tabblad " talen", dan "details" en ten slotte "toetsinstellingen". Bovenaan in het venster hebt u de keuze tussen capslock en shift lock.

eh eh eh

Ach ja, blijkbaar werd mijn opmerking verkeerd opgevat en is men volgens vergeten de link aan te klikken...

Hier nog een mogelijkheid:

Nu een paar jaar later:

Ik had net hetzelfde probleem dat alle letters met hoofdletters kwamen. Ik ging er op googlen en kwam op dit forum terecht. Na alles gelezen te hebben kwam ik er niet uit! Het probleem was niet opgelost.

Om nu te mogen reageren moest ik me registreren, dus dat heb ik maar gedaan.

Tha Devil, jij zegt dat men elkaar probeert te helpen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik met dit topic niks opgeschoten ben. Maar misschien staan er in andere topics wel veel zinnige dingen. Ik ga eens rondkijken...

Allereerste welkom op Helpmij :)

Helpen betekent niet meteen dat we je probleem met één reactie hebben opgelost.

Als iemand een vraag stelt met minimale informatie is het voor ons ook giswerk.

Wil je het beste geholpen worden kun je beter een eigen vraag starten in deze sectie (Indien het alleen in Word voorkomt) :)

In de voorwaarden staat
- 'Breek niet in' in andermans vraag, heb je een soortgelijk probleem, stel zelf een nieuwe vraag.
- Kicks van oude topics (antwoord geven op oude vragen) worden niet op prijs gesteld.

Als er niet meer op gereageerd mag worden, kan er beter een slotje op niet waar?
Het leek mij overzichterlijker als één en hetzelfde probleem in hetzelfde topic wordt geplaatst. Maar goed...ik zal er om denken de volgende keer. Als ik een vraag heb, dan gewoon simpelweg een nieuw topic starten.

Bij mij is het probleem overigens al opgelost. Heb mn toestenbord op de grond gegooid. Daarna kon ik weer gewoon kleine letters typen!

Laatst bewerkt:
@Debbie 1983 verdiep je in de forumregels, deze gaat dicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan