vraagje router voor upc

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikkeenjij

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2008
hallo allemaal even een vraagje
door problemen met het modem van upc(signaalverlies)nu dat modem aangesloten via korte kabel aan aansluitpunt en nu blijft dat modem wel gewoon stabiel(online)
,aar nu zit ik met het probleem dat mijn desktop niet aan gesloten kan worden omdat de kabel te kort is (staat op zolder) nu wil ik dat oplossen met een router te kopen en die op de plek zetten waar het modem gestaan heeft
dus even een situatie schets
modem upc bij aansluitpunt
dan moet de router aan andere kant van woonkamer komen ongeveer 7,5 meter wordt dus met cat5 kabel
dan desktop aansluiten op router ook met cat5 kabel
nou zoek ik een router die de snelheid aan kan van 30 Mbps en misschien in de toekomst misschien sneller en ook draadloos kan(voor laptop) en ik wil hemm eigenlijk kopen bij alternate en het budget is ongeveer 100 euro
alvast bedankt voor jullie advies
:thumb::thumb::thumb::thumb:

Hoi,

Deze van Linksys

Waarom? \
Omdat hij in reviews goed af komt
Omdat het een gigabit-bekabelde overdracht biedt (moet je ook wel een gigabit kaartje hebben om hiervan te profiteren)
Omdat het een wireless-N router is (wellicht voor jou nu niet zo interessant, maar wel voor de toekomst)
Omdat hij een overdrachtssnelheid heeft (theoretisch) tot 300Mbps bekabeld en 270Mbps draadloos.

Kan me zelfs voorstellen dat je hem met een Wireless-N kaartje draadloos gaat gebruiken, maar nu die kabel er tóch ligt is dat laatste natuurlijk beter.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan