Ben 60plus en heb nog niet zo heel lan(1 jaar) een computer en wildde graag het volgende vragen: Ik wil graag een schijfopruiming doen. Wat kan ik het beste aanvinken? om niet in de problemen te raken. Ik durf n.l. niet "oude bestanden comprimeren" aan te vinken. Weet n.l. niet precies wat men daarmee bedoeld. Ik ben zelf momenteeel niet in de gelegenheid om computerles te nemen en heb al veel geleerd door zelf met een boek de computer eigen te maken en door foutjes heb ik ook veel geleerd.
Verder nog dit: als ik klik op downloaded programfiles dan krijg ik een menuutje waar staat: activeXbesturingselement beschadigd. wat beterkent dit voor miojn computer en wat kan ik evtl. zelf hier aandoen. Graag een wat gemakkelijk antwoord graag als dit kan, daar ik idd. een digibeetje ben
.
Verder nog dit: als ik klik op downloaded programfiles dan krijg ik een menuutje waar staat: activeXbesturingselement beschadigd. wat beterkent dit voor miojn computer en wat kan ik evtl. zelf hier aandoen. Graag een wat gemakkelijk antwoord graag als dit kan, daar ik idd. een digibeetje ben