vraagje voor de buuvrouw

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarionF

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2002
Berichten
285
Hallo,
Mijn buurvrouw heeft sinds een paar weken telkens een foutmelding m.b.t. het netdll32.exe bestand. Verder start het systeem gewoon op en lijkt er verder niets aan de hand. Maar het blijft toch bij haar knagen....der is iets niet goed!

Iemand een idee wat er aan de hand is? Zelf dacht ik aan Norton, die heeft ze namelijk van haar systeem verwijderd, en die wil nogal eens moeilijk doen na de tijd. Bedankt voor de reacties, oplossingen....etc.:thumb:
 
Laat ze eens de systeem hesrtellen optie gebruiken.

Eventueel herstel met de XP cd.
 
herstel

Ze heeft al eens systeemherstel geprobeerd, schijnbaar lukt dat niet of heeft dat geen effect. Ik vermoed ook dat ze haar xp zodanig heeft ingesteld dat ze systeemherstel niet verder terug kan halen dan de laatste start datum...dus vandaag! Dit komt op meer systemen voor waarop xp draait. Het voordeel hiervan is volgens mij disk ruimte.

Omdat dit niet mogelijk is (systeemherstel) blijft dit probleem zich dus voordoen.

Bedankt voor je reactie...:thumb:
 
Dan de XPcd erin voor de hertsellen optie kiezen.
 
proberen dus!

Sigma,

Ik heb de optie aan haar doorgegeven.......als het effect heeft.....of anderzins wat teweegbrengt:) laat ik het hier even weten....thanks!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan