• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vraagje voor Plongske..

Status
Niet open voor verdere reacties.

manoeska

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2009
Hallo Plongske,

Het heeft een tijdje goed gegaan, maar ik denk de overgang van 2013 naar 2014 toch wat roet
in het eten heeft gedaan bij mijn capaciteitssysteem...

Op het tabblad leegloopoverzicht lopen de(ingezette) uren niet meer mee. :(
Hij verwerkt de uren niet meer dat mensen ingezet zijn op het tabblad capaciteitsinzet.

http://www.datafilehost.com/d/7e26aaa3

Zou je er nog eens naar willen kijken voor mij?

gr manoeska

Waarom mag alleen @Plonske reageren? Daarnaast bevat je bestand een virus:evil: "W32.SAPE.Cloud9.1"

Virus is natuurlijk nooit de bedoeling!!

En waarom gericht aan Plongske..
Plongske heeft het ontwikkeld en weet dus als geen ander hoe het
in elkaar steekt ;-)
Ik ga even de virusscanner update...

Heb alle virus scanner Norton
erover heen gegooid,

ook nog removal tool Norton voor W32.SAPE.Cloud9.1 gedownload en gedraaid.
Geen virus gevonden. Ook het bestand nog apart gedaan, geen virus gevonden,

Dus VenA waar het vandaan komt???

Waarschijnlijk via datafilehost.com? Ook bij eerdere door jou geüploade bestanden krijg ik de melding. Waarom kan je het bestand niet op de normale manier posten?

Het gaat blijkbaar over dit bestand. het bestand is te groot om op de normale wijze te plaatsen
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-RECW7F8QWYR6.xls
Hopelijk zonder virus
Ik heb het niet ontwikkeld maar enkel aangepast naar de behoefte van de gebruiker.
Ondertussen het probleem met de jaarwisseling aangepast.

Laatst bewerkt:
@manoeska Uiteraard mag je jouw voorkeur uitspreken maar je bent je bewust dat dit een forum is? Als jij mensen gaat benoemen die jou mogen helpen beperk je toch behoorlijk je "gezichtsveld" en sluit andere mensen uit om je te helpen. Maar goed het is jouw keuze. Succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan