vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekleinewitte

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
ik heb al een paar jaar adsl en heb een dom probleem.als ik vroeger een internet pagina opende werd er automatisch verbinding gemaakt met adsl maar sinds kort gebeurd dit niet meer.ik moet dus telkens dubbelklikken op het pictogram van adsl om verbinding te maken.het moet ergens gewoon een instelling zijn maar ben vergeten hoe dit werkt.wie helpt mijn geheugen opfrissen?

Misschien kun je even aangeven om welk type modem het gaat en welk besturingssysteem je gebruikt ?

Kleine Witte,

Heb je bij Internet opties wel aangegeven hoe je verbinding maakt met het internet !!??

Dus als je een usb modem hebt bijv. zul je de instellingen op moeten geven bij je inbelverbindingen.
Werk je via LAN dan moet je 'nooit een verbinding kiezen' selecteren en LAN het werk laten doen.

Je zult je router of modem dan moeten configureren vanaf je PC.

Remy

ik heb de optie nooit een verbinding kiezen altijd aangevinkt gehad.de modem moet toch geconfigureerd zijn want het heeft altijd gewerkt.kan het iets te maken hebben met de instalatie van SP2 van windows?dat heb ik onlangs gedaan en toen denk ik dat de problemen begonnen zijn

Geplaatst door dekleinewitte
ik heb de optie nooit een verbinding kiezen altijd aangevinkt gehad.de modem moet toch geconfigureerd zijn want het heeft altijd gewerkt.kan het iets te maken hebben met de instalatie van SP2 van windows?dat heb ik onlangs gedaan en toen denk ik dat de problemen begonnen zijn

Het zou zeer zeker te maken kunnen hebben met de instalatie van sp2 misschien dat de interne firewall van win xp sp2 een aantal beveiligingsinstellingen heeft verandert zet alle firewalls eens uit en test of verbinding dan wel tot stand komt. test voor zekerheid ook de instellingen van de int. explorer

Ik heb alle firewalls uitgeschakeld en internetinstellingen nagekeken maar helaas zonder resultaat.niet zo erg op zich maar ik dacht dat dit een makkie zou zijn wat dus niet blijkt.we houden het dan maar met zelf verbinding maken.toch allemaal bedankt voor de nodige tips

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan