Vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

breinstijn

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2005
Ik heb per ongeluk met mijn stomme kop norton antivirus van mijn computer afgegooid. Ik heb geen instalatie-cd omdat iemand anders bij windows XP en antivirus heeft opgezet. Ik heb nu norton antivirus illegaal gedownload en hij wil nu niet installeren, want ik krijg telkens een foutmelding dat de installatie heeft gefaald. Wat moet ik doen?

Stijn

Goed lezen wat caspar typt en dan de orginele gaan kopen.

:D Heb ook weer wat geleerd, wist eigenlijk niet dat Bitdefender ook een gratis AV-programma (is dat wat?) heeft, alleen dat ze, veelal als eerste, remove-tooltjes aanbieden. :)

Geplaatst door gezina
:D Heb ook weer wat geleerd, wist eigenlijk niet dat Bitdefender ook een gratis AV-programma (is dat wat?) heeft, alleen dat ze, veelal als eerste, remove-tooltjes aanbieden. :)
Ik heb van een paar gehoord dat BitDefender beter moet zijn dan die Norton-dingen.
Zelf heb ik het op de familie-pc geïnstalleerd, maar daar werk ik niet mee (ik ben er ook nooit) en daarom kan ik niet zeggen hoe ik er zelf over denk.

Bedamkt voor de reactie's, ik ga dit weekend kijken naar de programma's. Ik heb nog geen tijd gehad om te kijken hoe ze het doen.

Stijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan