vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

proesmans

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2005
op de bijlage:

1.hetgene wat ik wil bekomen is de volledige vierkant centreren, zodat het mooier wordt.
(Dat is opzich niet zo een groot probleem).

2. die tekst waar overal ddddd staat, daar is telkens een alinea tussen. ik wil de tekst gewoon krijgen niet met telkens een spatie tussen, mss een stomme vraag maar het lukt me niet.

wie kan me helpen?
(dit maakte ik met html, via frontpage .htm kan ik niet sturen dus heb ik het veranderd in doc waar ik het wel
kan centreren)

1. de volledige vierkant centreren is te doen met:

<.center> alles wat gecentreerd moet worden en <./center> (moet je wel de broncode in duiken)

2. Gewoon met enter lijkt me of Shift + Enter

[edit mod] bericht even aangepast html codes waren niet zichtbaar als je de center tag gebruikt zoals hierboven haal je de . achter < weg [/edit mod]

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Als je met een volgende zin wil beginnen moet je niet enkel op enter drukken, maar de shiftknop ingedrukt houden. Dan komen de regels dichter bij elkaar. Als ik je tenminste goed begrepen heb.

Groet, Floyd

Geplaatst door Floyd
Hoi,

Als je met een volgende zin wil beginnen moet je niet enkel op enter drukken, maar de shiftknop ingedrukt houden. Dan komen de regels dichter bij elkaar. Als ik je tenminste goed begrepen heb.

Groet, Floyd
That's what I said:)

Toen ik met het bericht begon stond uw reactie er nog niet. Toen ik mijn bericht had geplaatst zag ik dat er inmiddels een reactie stond. Aan u de eer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan