Vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Romiam39

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2004
Berichten
235
Heb op mijn pc het officepakket 2003 geinstalleerd. inclusief Powerpoint. Ik kan dit programma vanaf mijn bureaublad gewoon openen en mee werken. Maar als ik via outlook een mail van iemand krijg met PPS-bijlage kan ik hem niet bekijken, althans niet op de normale manier. Als ik op de bijlage klik vraagt hij vervolgens met welk programma ik dit openen. Dit is volgens mij niet goed toch?? Hij moet toch gelijk die powerpointpresentatie laten zien?? Wat doe ik niet goed?? Wie helpt mij verder??

Romiam
 
Als hij je vraagt met welk programma je het wil openen, kan je dan ook kiezen om deze standaard in te stellen. Onder in het schermpje?
 
Geplaatst door killermenace
Als hij je vraagt met welk programma je het wil openen, kan je dan ook kiezen om deze standaard in te stellen. Onder in het schermpje?

Maar het gekke er van is dat powerpoint niet in het rijtje staat, terwijl hij wel is geinstalleerd op mijn pc.
 
Geplaatst door Romiam39


Maar het gekke er van is dat powerpoint niet in het rijtje staat, terwijl hij wel is geinstalleerd op mijn pc.


Dat gebeurt wel vaker.
Zoek powerpoint dan op, en vink het vinkje onderaan het schermpje aan "dit programma altijd gebruiken om dit type bestand te openen"
 
Ook niet als je op "bladeren"klikt?


Edit.....Killer was me voor;)
 
Even klikken op bladeren en dan Powerpoint handmatig opzoeken.
Standaard is dit C:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE11\POWERPNT.exe, maar het is natuurlijk mogelijk dat je Office ergens anders hebt geïnstalleerd.

Succes:)
 
Geplaatst door rve123
Even klikken op bladeren en dan Powerpoint handmatig opzoeken.
Standaard is dit C:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE11\POWERPNT.exe, maar het is natuurlijk mogelijk dat je Office ergens anders hebt geïnstalleerd.

Succes:)

Ik ga het vanavond even proberen, jullie horen nog van me.

Romiam
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan