vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

esta

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2007
Berichten
6
Ben met iets anders bezig kijk hier even naar http://www.mijnpijn.nl/Flash/main.html ;)

Geheel in flash,ben met flash 8 bezig zit alleen nog te stoeien met het geheel iets naar boven te schuiven zodat de site mooi in het midden van de browser staat en het inktpotje ook helemaal zichtbaar is.

Tevens een link maken in flash 8 kom ik niet aan uit en een e-mail op de pagina zodat gelijk outlook opent als men e-mail aanklikt.

Hoor van jullie,misschien dat er flashfreaks tussen zitten die me bij deze probjes willen helpen want eerlijk gezegd vind ik er dat heel wat strakker uitzien :D
 
Kan er niet helemaal aan uit wat precies de problemen zijn... uwe zinsbouw is soms nogal vreemd...

Voor de e-mail knop, doe dan het volgende:

Maak in Flash een button voor de e-mail en vul bij Actions in:

Code:
on (press) {
 getURL("mailto:naam@adres.nl");
}

mvg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
sorry bij deze een wat betere uitleg :

Ik heb op de site een contactformulier echter als men iets wilt versturen dan komt het niet aan dus het werkt niet.

wat de site zelf betreft staat het geheel te ver naar beneden en vroeg me dan ook af of het mogelijk is om de site in zijn geheel iets naar boven te schuiven zodat heet de inktpot te zien is.

wat de gastenboek en forum button betreft daar krijg ik de link niet aan naar het gastenboek en het forum.

hoop dat het duidelijk is nu



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan