vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

treinengek

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
hallo!
ik ben op zoek naar een makkelijke uitleg over php. of een makkelijke php bewerker.. ik wil graag beginnen met het ontwerpen van php websites. maar kheb er nog nie veel verstand van. dus als iemand mij een makkelijke uitleg kan geven? je zult mischien wel denken weer zo iemand die enkt dat ie et kan. maarja pech et lukt me wel want ik ben bereid om te leeren.
groetjes Corné

Verstand van HTML is wel een vereiste wil je met PHP beginnen.

Ikzelf heb het door middel van het boek PHP en MySQL voor Dummies geleerd. Daarna is het gewoon wat tutorials volgen en zorgen dan je begrijpt wat er gedaan wordt.

Ik zelf ben begonnen met het leren van html..
Daar had ik een boek over gekocht, en dat gewoon in een paar weken uit gelezen..

Toen ben ik regelmatig gaan lenen bij de bieb.. en uiteindelijk een keer een php boek geleend...
Zo ben ik begonnen, in het begin snapte ik er echt geen ene drol van. maar na wat uitleg en hulp van anderen is het allemaal gelukt.. :)

Ik prefereer boeken wel boven ebooks, met een boek in je hand lees/leer en werk je makkelijker dan op de computer... En de meeste boeken hebben de code beschreven in boeken vaak ook al op hun website staan voor mensen die met die code willen werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan