Vraagje

• Onderwerp starter Onderwerp starter rama
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rama

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2001
Ik heb nu een videokaart Geforce 6600GT Agp 128 mb
Ik wil nu een XFX Geforce 6200a 512 Mb Agp kopen,is dat een goede kaart.
Ik ben geen gamer

Groetjes Rama

hij is een beetje oud en volgens mij zit er niet zo veel voor uitgang in. Wat is de rest van het systeem en waarom wil je een nieuwe videokaart.

Er zit inderdaad niet echt veel vooruitgang op in.
Waarom wil je een nieuwe dan? Als je niet gamed hoef je het toch niet uptegraden?

De rest van mijn systeem is :
Moederbord Asus P5P 800
Geheugen 1024 DDR SD Ram
Intel pentium 4 3000MHZ
Windows XP PR.
Ik wilde hem vernieuwen omdat hij maar 124 MB is,Misschien heeft een van jullie een andere oplossing met dat AGP slot.

Zie er goed uit ik hoop dat mijn voeding 350 w voldoende is,en deze kaart een echte verbetering is

Ik weet niet zeker of hij dat gaat redden, welk merk is het want een er zit groot verschil tussen een A merk en een B- merk

Ik denk dat Rama op zoek is naar een videokaart met AGP aansluiting, volgens Alternate heeft de videokaart ook AGP aansluiting. Maar een beetje verder zoeken levert op dat MYCOM deze kaart ook heeft maar dan met PCIe aansluiting!!!!

Er zijn nog wel AGP kaarten bij MYCOM type Sapphire ATI X1650PRO 512mb, maar mijn kennis gaat niet ver genoeg of dit goed is voor je systeem Rama

Groetjes Cowgirl

Hoi !

Heb je en A-merk voeding gaat het zeker lukken.

Met Sweex, Trust of dat soort .... ben ik bang van niet.

Vergeet vooral die extra Gig geheugen niet !

Greetrz,

Harry.

Ik denk dat Rama op zoek is naar een videokaart met AGP aansluiting, volgens Alternate heeft de videokaart ook AGP aansluiting. Maar een beetje verder zoeken levert op dat MYCOM deze kaart ook heeft maar dan met PCIe aansluiting!!!!

Er zijn nog wel AGP kaarten bij MYCOM type Sapphire ATI X1650PRO 512mb, maar mijn kennis gaat niet ver genoeg of dit goed is voor je systeem Rama

Groetjes Cowgirl
waarschijnlijk hebben ze die kaart dan ook in de PCIe en de AGP versie.

Ik weet niet of ik een A merk voeding heb,ik heb een Aopen H600B supertower ATX2 350 W Silent. Dus met voeding misschien heb je hier wat aan.

Ik ga de kaart en het geheugen kopen,bedankt voor jullie reactes.

Groetjes rama

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan