Vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er goed uit , alleen zou ik rechts naast mijn menu een foto of iets dergelijks plaatsen dat het een beetje meer opgevuld is(de vlag van Gambia?)
Daarnaast zou ik de valuta fotos aanpassen aan de de breedte van de andere paginas zodat die plots niet het ganse scherm vult. Wil je die dan toch groter tonen dan kan je eventueel met een onMousseOver de grotere foto laten verschijnen en onMousseOut terug doen verdwijnen.Ook bovenaan staat er op ieder pagina Homepage naast Gambia. Zou het woord Homepage bovenaan verwijderen(staat op ieder pagina aan het woord Gambia geplakt zonder spatie dus) want iets verder staat dan toch de naam van de betreffende pagina.
Voor mij ziet dat er anders wel geslaagd uit.
Mvg
Defietser
 
Laatst bewerkt:
Als je klikt op een link opent ie hem telkens in een nieuw venster, Irritant ;).
 
Nog meer mensen die iets op te hebben merken. Het kan altijd beter.
@ phobix, dat wou ik veranderen maar gezien ik daar nu nog geen tijd aan wil besteden. Zou dat later komen
@ defietser, Ik heb al jou punten behandelt. En staan nu en de schedule als 100% klaar. Alleen die Mousein en out heb ik niet gedaan, wel dank voor je tijd!
 
ik zou 'm inderdaad niet een nieuw venster laten openen, ook niet de 1e keer

verder zou je nog wat kunnen doen met de opmaak van de linkjes

kopiëer daarvoor het volgende in je code:
HTML:
<style type="text/css">
a{
color: #FF0000; /*kleur naar keus uiteraard*/
text-decoration: none;
}
a:hover{
color: #00FF00; /*kleur naar keus uiteraard*/
text-decoration: underline;
}
</style>

dit brengt bijvoorbeeld wat meer leven in de site
ik heb trouwens gewoon even 2 kleuren gepakt en ik denk dat deze heel lelijk uitvallen op jouw site XD maar kleur kan je wel mee overweg XD

veel suc6 met je site.
PS: krijgt ie ook nog een echt domein?

MvG
tiran818

EDIT: ik zou ook een randje ruimte aan de bovenkant houden (net als aan de onderkant)
 
Laatst bewerkt:
@ titan, ik snap die code niet :eek: Want waar moet je de link plaatsen, of is het alleen maar voor de style?
 
zet die code gewoon in je html in de head
en ik raad ook aan om iets te doen aan je menubalkje
mss een css menu ?
 
als je de code die ik gaf kopieert tussen de <head> en de </head> dan verandert dat de standaard links

het is dus voor de opmaak (style) van je linkjes.
 
ik zie BTW dat je al de achtergrond van je linkjes van kleur laat veranderen
je kan ook gewoon in je bestaande CSS code de kleuren aanpassen
daarvoor moet je wel je CSS css code begrijpen XD
 
firefo en konquer??

zou ook eens kijken met een ander browser? de programmering is niet compleet zoals het hoort
voor explode is het goed maar voor firefox en zo nog niet je mist wat in de vedeling van de plaats.
 
Joehoe, Browsershots is heel prettig voor je zelfvertrouwen (als je eerst alles hebt gecheckt met de html- en css-validator, en met CynthiaSays voor de WCAG-toegankelijkheid, met de Color Contast Analyser, met de Lynx Reader en Fangs voor de pure tekstleesbrowsers, en met de Quick Scan van het Kwaliteitsmodel Websites als laatste paardenmiddel; en alles live getest hebt met zeker Firefox, Opera, Safari en diverse IE's). :)

Verder is dit topic van 18 juli stevig ingehaald door een ander topic met dezelfde vraag (13 aug., in de rubriek Algemene Vragen; nu wel met iframe) en intussen ook door dezelfde vraag over een geheel gewijzigd layoutmodel voor dezelfde site (14 aug., via de rubriek Sitecheck).
Misschien kan deze hier dan afgevinkt worden, anders wordt het wat heel verwarrend geloof ik. Nietwaar, handtekening van Tiran818? ;)
 
Laatst bewerkt:
Als ik jou was zou ik de site niet helemaal bovenaan laten beginnen; maar 10px ofzo ertussen laten aangezien je geen banner hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan