Vraagjes over CD-R

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
De foto's die op mijn CD zijn gebrand, staan door elkaar heen. Is er een manier om ze op volgorde te zetten?
Waarom kan ik geen filmpjes branden op een CD-R? Waar moeten ze wel op?

Goedemiddag,

Lijkt mij dat je de foto's in de goede volgorde moet zetten voordat je ze op cd-rom zet en dank dat je de filmpjes beter op een dvd kan zetten.

waar wil je het op afspelen als je het op je pc wilt doen kan je wel met een cd verder anders een dvdtje branden

succes

Goedemiddag,

Lijkt mij dat je de foto's in de goede volgorde moet zetten voordat je ze op cd-rom zet en dank dat je de filmpjes beter op een dvd kan zetten.

Als je ze op een dvd zet, kan je er dan later weer filmpjes bij zetten? Anders is het zonde van die DVD natuurlijk. Het zijn er maar 2. Maar ik wil ze wel graag houden.

waar wil je het op afspelen als je het op je pc wilt doen kan je wel met een cd verder anders een dvdtje branden

succes

Ik denk op de televisie en de computer. Kan je ook beelden op een dvd branden?

de meeste mensen hebben een dvd speler als je die een hebt kan dat ja.

Weet je wat het rare is: als ik die foto's op de computer open, staan ze gewoon in de goede volgorde, maar ze komen in een andere volgorde op de CD. En dat snap ik dus niet.

Hangt er vanaf in welke volgorde jou brandprogramma ze heeft gebrand... Je zou het nog een keer kunnen proberen en ze (op jouw hardeschijf) ze op alfabetische volgorde te zetten (bijvoorbeeld door dat zo te doen: 001_foto.jpg - 002_foto.jpg - 003_foto.jpg etc...) en ze dan te branden...

mr32 :cool:

Zeg, ik heb nog een vraag: ik weet dat je filmpjes op een dvd-r(w) kan branden, maar kunnen daar ook foto's op gebrand worden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan