Vraagjes over een stuurwiel

Status
Niet open voor verdere reacties.

T._de_vries

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 sep 2003
Hallo,

Ik ben van plan om over een tijdje een stuurwil te kopen, maar nu heb ik daar een vraagje over.

Vroeger had ik ook zo'n stuurwiel (ongeveer een jaartje geleden), maar dat was zon goedkoop ding, van 25 euro. Bij dat ding was het zo dat als je een tikkie naar rechts stuurde, dat ie dat ook helemaal naar rechts ging, dus niet een klein stukje, maar net zoals de pijltjes toets. Ook bij het gassen... Je kon volledig gassen of helemaal niet.

Is het bij de nieuwe wat duurdere stuurwielen zo dat je niet aan en uit hebt, maar ook tussenstanden, zoals half gas en een klein stukje naar links sturen? (wat bij de oude niet lukte)

Ik hoop dat dit duidelijk genoeg was..

Groet,
Timothy

Hoi,

Bij de wat duurderen heb je dat probleem niet, die maken meer gebruik van pot metertjes, als het ware of je kunt het zien als een volume schuifje.. O is dan niets en 10 is gas vol of zo.. en daar tussen in heb je ook nog allemaal standen.

Groetjes, Dj Viper

Ik denk dat deze promotekst van een bepaald stuurwiel van een bekende fabrikant (naam omwille van objectiviteit weggehaald door mij (***) jouw vraag/ vragen beantwoordt ?

Met het *** Wheel wordt het racespel superrealistisch. Dankzij de unieke *** voelt de racer iedere beweging, elke hobbel, elke bocht. Speel games zoals ze zijn bedoeld.
Het stuur is compact en ergonomisch vormgegeven. Een ideale combinatie van duurzaamheid, comfort en verbluffende precisie.
Dankzij het krachtige, stabiele en eenvoudige vastmaakmechanisme zit je stuur muurvast, maar is heel simpel ook weer los te maken.
De stevige antislippedalen kun je met één of beide voeten gebruiken. Voor een nog realistischer rijervaring.
Programmeer de 8 knoppen op het stuur met de *** software en zet zo je favoriete functies en toetsencombinaties vast.
Geen bocht is je te veel. De digitaal-optische 'camera' en de 25 Mhz processor zorgt voor een haarscherpe precisie en een overdonderende reactiesnelheid.
De acht programmeerbare buttons, waaronder twee shifttoetsen, gebruik je makkelijk in de meest uiteenlopende races.
Met de USB-aansluiting is een eenvoudige installatie gewaarborgd.
Extra in het pakket: ***. een bliksemsnel spel waarbij je de adembenemende kracht van de *** aan den lijve ondervindt.

Ok, ik weet genoeg.

Maar vanaf welke prijs klasse is dit dan? (met potmetertjes e.d.)

In ieder geval bedankt voor de info.

Hoi, Tim....

Zie net op een website dat je al een leuke hebt vanaf 41 eurotje... dat is dan zonder feedback, met feedback is dan 65 euro...

Wat je ook kunt zeggen is hoe duurder hoe beter meestal, mijn voorkeur gaat meestal uit naar de stuurwiel van Microsoft, als je die nog ergens te krijgen zijn.

Groetjes, Dj Viper

Ok, thnx voor de info.

Ik ga eerst maar even sparen voor een nieuwe pc. Dan sparen voor een goed stuurtje!

Bedanktjes,
Timothy

Hoi, Tim..

Had je ook via msn kunnen vragen.. lol.. sta toch in je lijst...

Groetjes, Dj Viper

Dat had gekund, alleen nu hebben er vele lezers mogelijk ook wat aan :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan