Vraagt advies voor Wireless gaan met UPC verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

LSH

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2008
Berichten
11
Hallo,
Ik heb niet heel veel verstand van dit soort dingen, daarom ff een gil voor hulp.
Ik heb een UPC kabel verbinding voor mijn internet met modem en met kabel naar mijn computer, ik wil wireless gaan :) ( ff tussen 2 haken UPC sucks :evil:)
Nu wil ik graag weten wat voor een router ik zou kunnen aanschaffen, een niet al te dure, maar wel een goede, en/of ik dan die modem van UPC ook kan vervangen of moet ik deze houden?

Kunnen jullie mij advies geven....

many many thanks!!
 
Je hebt het modem altijd nodig.
Daarop kun je iedere draadloze router aansluiten en een (draaadloos) netwerk opzetten.
o.a deze Netgear van upc zelf.
Dit zijn prima (geteste) routers
Ik begrijp dat je niet zo dol bent op UPC, Je kunt ook elke andere draadloze router gebruiken.
N-routers zijn duurder, maar hebben een beter bereik en zijn sneller.

Zelf zit ik al jaren bij upc, zonder noemenswaardige problemen.
Heb je specifieke problemen met UPC?

mvg leo
 
nou ik heb ze net weer aan de lijn gehad UPC, mijn verbinding valt elke keer weg.
allereerst had ik deze in de woonkamer, ik zie de modem knipperen van een stuk of 5 lampjes naar 2 en dan is de internet verbinding foetsie.
vandaag de boel omgegooid naar de meterkast, omdat daar het signaal beter zou zijn, maar nog geen 3 seconden geleden gooit die me weer van internet af, zo gaat het nu al sinds ik de modem heb, met tussenpozen dat het effe goed gaat tot bijna geen verbinding.
naar mijn doen ligt het aan de modem, of gewoon K** verbinding van Upc, hahahahah..
nog een andere voorstel wat betreft die router, liever geen upc spul meer.:evil:
 
Jou probleem lijkt mij eerder aan UPC liggen maar is altijd zeer lastig te achterhalen.
Wat betreft de router. Ik ben erg tevreden over de nieuwe Sitecom Routers.
Kijk eens naar de Sitecom 300 N Wireless Router ( WL 312 ) eventueel met ASB Adapter maar kan ook zonder hoor.
Zeer makkelijk aan te sluiten en te beveiligen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan