Vragen bij samenwerking PC-onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, maar dat kon je ook al lezen in het bericht van 10.44 uur ;) met name het 'or better' gedeelte.

Ik wilde graag wat meer onderbouwing.
Ik heb mijn pc ook laten scannen met Can You Run It? op systemrequirementslab.com en daar slaag ik met vlag en wimpel. Dan moet die website wel heel positief zijn.

Ja, daarbij kun je denken aan kaarten die op 80 tot 95% zitten op die site die ik linkte (weliswaar laptop kaarten echter voor het vergelijk maakt dat niet uit), maar voor de nieuwste games is ook je processor niet toereikend. Je kunt je dus afvragen of het die investring waard is.

Dus samenvattend.
Voor WoW zou enkel een nieuwe videokaart voldoen
Voor een breder bereik is het wijzer ook de processor mee te pakken ?

Verder hoef ik niet aan geheugen en moederbord te denken dan. Dat scheelt alweer iets.
Geeft me iig genoeg stof tot nadenken en weet ik waar ik naar zal moeten kijken.

Bedankt voor jullie moeite en tijd.
Wordt erg gewaardeerd !

p.s.
de videokaart kom ik wel uit, welke processor echter niet. daar nog ideeen over?

Laatst bewerkt:
- 3D graphics processor with Vertex and Pixel Shader capability with 128 MB VRAM (Zoals ATI Radeon X1600 of NVIDIA GeForce 7600 GT (of beter))

Dit is echt veel zwakker dan de HD3870. Jouw videokaart is dus veel beter, dan de kaart die volgens de zwaarste eisen (zie post van pasja) wordt aangeraden.

Op welke resolutie speel je eigenlijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan