Vragen die hier niet thuishoren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

theaver

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2003
Kennelijk is mijn vraag over het niet kunnen selekteren van bv. een deel van een internetpagina of zo hier verwijderd. Ik kan hem althans niet meer vinden en heb hem nu bij besturingssystemen vista gezet. Maar ik vraag me wel af hoe ik als leek nou moet weten of een probleem te maken heeft met software of met iets anders. Ik althans heb geen flauw idee of mijn probleem nu wel op de goede bladzijde staat.
:confused:

Laatst bewerkt:
Je eerste vraag is niet verwijderd, kijk maar eens bij je antwoord in je tweede vraag. Die van een paar minuten geleden...

Kennelijk is mijn vraag over het niet kunnen selekteren van bv. een deel van een internetpagina of zo hier verwijderd. Ik kan hem althans niet meer vinden en heb hem nu bij besturingssystemen vista gezet. Maar ik vraag me wel af hoe ik als leek nou moet weten of een probleem te maken heeft met software of met iets anders. Ik althans heb geen flauw idee of mijn probleem nu wel op de goede bladzijde staat.
:confused:

Klik eens op je naam en dan op "alle vragen die gestart zijn door theaver". Dan vind je al je gestelde vragen terug!

Ron

vragen

Oh dat wist ik niet dat zoiets bestond, ik kom maar zelden op zulke forums zoals je wel begrepen hebt dus ik ben er niet echt handig mee. Dus toen mijn vraag niet meer stond waar hij eerst stond raakte ik in verwarring ...:o
En ik heb dus zelf al het antwoord op de vraag gevonden....grappig he?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan