vragen lyst 1x

Status
Niet open voor verdere reacties.

fanboy331

Banned
Lid geworden
1 aug 2004
Berichten
47
wat is het verschil tussen amd en intel?
wat is beter DDR of RD?
wat is sneller win98se of xp?
wat is beter 1800p4 of amd1.8?
is windows beschermt tegen paarden?
office 2003 is die goed?
wat is beter een P2 of een 3?
hoe krijg je n kees weg?

dit waren de laaste vragen verder stoor ik jullie niet meer
 
Beste fanboy,

van mij kan je geen antwoorden verwachten. Nogmaals in mijn ogen stel je retorische vragen.
Ik ben altijd bereid om vragen te beantwoorden van andere mensen, omdat andere personen mij ook helpen.

Maar dit slaat in mijn ogen echt alles.

Volg een LOI cursus computeren of zo, of leer gebruik te maken van google, dat gebruik ik ook altijd voordat ik een vraag begin te stellen.
 
Ik lig in een deuk.....en het nut hiervan ontgaat me eigenlijk wel
 
Beste Fanboy,

als je dat al wist waarom stel je dan in the name of god, die vragen?
 
Geplaatst door fanboy331
dit wist ik eigenlijk al.
maar moet je niet lachen van die vragen?

Lachen, Ik vind je een beetje triest als ik het zo mag verwoorden!!
 
Op dit forum zijn we om mensen te helpen. En als er dan zo'n triest persoon als jij de boel een beetje komt verzieken, zitten we allemaal niet op te wachten. :p
 
omdat ik dat voordat ik die vraag stelde zag ik dat in een boek staan voor me neus waar ik overheen keek.
 
Beste Krugar,

fanboy maakt gewoon misbruik van het dataverkeer van helpmij, dit is een forum voor serieuze mensen, maar personen zoals fanboy, maken dit soort forums alleen maar kapot.
 
Geplaatst door Ruben1981
Beste Krugar,

fanboy maakt gewoon misbruik van het dataverkeer van helpmij, dit is een forum voor serieuze mensen, maar personen zoals fanboy, maken dit soort forums alleen maar kapot.

Daar ben ik het helemaal met je eens.
 
Geplaatst door fanboy331
omdat ik dat voordat ik die vraag stelde zag ik dat in een boek staan voor me neus waar ik overheen keek.

En nu in fatsoenlijk Nederlands?
 
is windows beschermt tegen paarden?
:rolleyes: nee tegen koeien; nougoed?

maar ik denk dat als we fanboy nu fijn met zn alle negeren dat de pret er snel af is. Kan de mod crew zijn werk wel doen ;).
 
Mensen ik denk dat we onze tijd beter in andere dingen kunnen besteden dan in deze onzin

Ciao
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan