vragen naar wachtwoord laten vervallen

Status
Niet open voor verdere reacties.

j.a.m.claassen

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2002
Als ik windows XP opstart vraagt hij naar sinds kort naar een wachtwoord. Aanklikken laat dit venster verdwijnen, maar door dit fenomeen duurt het opstarten langer, cq ik moet erbij blijven. Ik weet dat je dit vragen naar een wachtwoord kunt uitschaklen, maar weet niet meer hoe. Kan iemand me helpen?

Start, uitvoeren en typ daarin control userpasswords2 en druk op OK

Daar kun je afvinken dat gebruikers een naam en wachtwoord in moeten voeren

Thnx M@rio nu ben ik er ook vanaf met Win2000.:)
Wist ff niet meer hoe dat moest.

No prob,

Bij het installeren van w2k kun je het zelfs gelijk aangeven. Vlak voordat de installatie klaar is krijg je de vraag of de gebruiker de enige gebruiker is of dat gebruikers ctrl-alt-del moeten gebruiken. Als je dus kiest voor enige gebruiker heb je het gelijk goed staan

Ik had ook tijdens de installatie aangegeven dat alleen de Administrator inlogd en hoefde dus geen wachtwoord in te vullen.
Nou moest mijn pc tijdelijk op een netwerk en ik wou de boel ff beveiligen.
Ik wist ff niet meer hoe ik dat eruit kreeg.:o

Het lijkt erop dat dit niet helemaal was wat ik wilde. Nu iben ik van mijn naam plotseling administrator geworden, het burobald is anders en bij oproepen van programmas moeten deze opnieuw geinstalleerd worden. Nogmaals proberen te draaien met control userpasswords 2 geeft geen reactie

sorry, werkt wel, maar administrateur is de baas van mij geworden en het lijkt erop dat ik een hoop opnieuw moet installeren
help help

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan