vragen over Aopen GeForce 6600

Status
Niet open voor verdere reacties.
tja ik weet het maar moet ff spaare voor een nieuwe bordje en prosessor achja moet ff roeien met de riemen die ik heb en idd het is een 8x agp snap aleen niet waarom ie geen moeiten met films heeft maar wel met de simpelste spellen achja wordt tijd voor een nieuwe

filmpje kijken is niet zo zwaar voor een video kaart eerder voor je werkgeheugen zo kan je bijvoorbeeld zonder directx ook gewoon filmpjes kijken.

maar wat deze hele topic betreft.

ik zou een nieuw moederbordje + processor kopen.

das beter voor je werkgeheugen en video kaart.

een ik vrees dat je je probleem zo niet even oplos met stuurpogramma's enzo.

je kan natuurlijk wel de nieuwste van je moederbord binnehalen ik geloof dat je voor de rest wel up to date was maar van je moederbord wist ik niet welke de nieuwste waren. bios updaten misschien nog

weet jij (killer) welken bios update ik presies moet hebben ik wil me systeem niet nog meer %@#$^%$

tnx alvast

ga naar de site van je MB fabrikant en zoek daar je moederbord op en dan tussen drivers downloaden staat hij wel denk ik!

nou ik ken er geen touw meer aan vast knopen kan nergens het model m810lr7 vinden zal we l aan mij liggen :confused: ben nu tog al een tijdje aan het zoken maar nog steeds niks wel veel forum treds maar voor de rest niet veel op de naam van me bordje :(

ik heb het opgelost gewoon en nieuw moederbord er in en hij gaat als een trein bedankt voor allen hulp

GR GeForce

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan