Anton Doove
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 sep 2005
- Berichten
- 247
Beste mensen Nu het weer aankomt op de Belasting-aangifte 2007,wil ik graag de
gedownloade Bankbestanden bij Excel 2003 invoeren,maar ik weet niet meer hoe.
Hierbij gaat het uiteraard om de kolommen-indeling van inkomen en uitgaven.
Welke indeling is hiertoe het meest makkelijk en geeft een snel overzicht.
Vooral de diverse kostenposten hebben een handige kolommen-indeling nodig.
Op die wijze kan ik dan snel de diverse kostensoorten in groepen bundelen om die voor de
aangifte af te drukken,zodat het voor de vrijwillige invul-hulp snel is te vinden.
Graag verneem ik van iemand met ervaring hoe ik die bestanden per maand automatisch kan invoeren bij Excel 2003.
Ik heb die bestanden als Tab-gescheiden gedownload in de map die ik heb staan in:
Mijn Documenten/ABN_AMRO-2007.
Vanuit de map: ABN_AMRO-2007wil ik de bestanden per maand invoeren bij:
Excel2003 Hoe kan ik die bestanden invoeren als het Tab-gescheiden is?
Deze vraag stel ik i.v.m.de kolommen-indeling. Ik het wel Excel-lessen gehad.
Helaas echter niet over de invoer van bankbestanden. Dat kan ik nergens vinden.
Bijvoorbaat mijn vriendelijke dank voor de mogelijke reacties en ik dank jullie vriendelijk.
Anton Doove.
gedownloade Bankbestanden bij Excel 2003 invoeren,maar ik weet niet meer hoe.
Hierbij gaat het uiteraard om de kolommen-indeling van inkomen en uitgaven.
Welke indeling is hiertoe het meest makkelijk en geeft een snel overzicht.
Vooral de diverse kostenposten hebben een handige kolommen-indeling nodig.
Op die wijze kan ik dan snel de diverse kostensoorten in groepen bundelen om die voor de
aangifte af te drukken,zodat het voor de vrijwillige invul-hulp snel is te vinden.
Graag verneem ik van iemand met ervaring hoe ik die bestanden per maand automatisch kan invoeren bij Excel 2003.
Ik heb die bestanden als Tab-gescheiden gedownload in de map die ik heb staan in:
Mijn Documenten/ABN_AMRO-2007.
Vanuit de map: ABN_AMRO-2007wil ik de bestanden per maand invoeren bij:
Excel2003 Hoe kan ik die bestanden invoeren als het Tab-gescheiden is?
Deze vraag stel ik i.v.m.de kolommen-indeling. Ik het wel Excel-lessen gehad.
Helaas echter niet over de invoer van bankbestanden. Dat kan ik nergens vinden.
Bijvoorbaat mijn vriendelijke dank voor de mogelijke reacties en ik dank jullie vriendelijk.
Anton Doove.