Vragen over mijn toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ropie58

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2006
Hallo,

Ik heb vandaag een nieuw keyboard aangeschaft: het "Logitech MX Keys S Keyboard". Misschien dat er iemand van jullie ook over dit toetsenbord beschikt, en in dat geval heb ik een vraag. Linksboven onder de "Esc"-toets is een toets met 4 lettertekens waaronder de "~" en de " ` ". Tevens zit er een "plusminus"-teken en een "paragraaf"-teken. (zie foto).

Hoe de eerste twee tekens in het WORD-document te kunnen typen was niet echt een probleem; maar het "plusminus"- en het "paragraaf"-teken is klaarblijkelijk een heel ander verhaal. Ik heb geen idee hoe dat voor elkaar te krijgen.

Is er iemand die mij kan helpen?

Ik hoor graag van jullie.

B.v.d.

Rob. 😉

Bijlagen

• Logitech MX Keys S Keyboard.png
    Logitech MX Keys S Keyboard.png
    777,1 KB · Weergaven: 15
Al geprobeerd in combinatie met de opt, cmd, shift en alt key?

Heeft dat niet met OS te maken. Deze nog wel gevonden. Overigens zitten die eerste 2 tekens ook onder. § Alt-21 ± Alt-241 zou in Excel en Word ook kunnen?

Laatst bewerkt:
Dank je wel voor jullie reactie jongens. De FAQ-site "MX Keys S" schreef daar helaas niets over. De Opt-, Alt-Shift- en Cmd-toetsen deden niets met betrekking tot de betreffende lettertekens. Ik krijg de bewuste tekens uiteraard wel ingevoegd in een WORD-document middels het invoegen van symbolen binnen WORD; daar kan je alles vinden. Maar het is natuurlijk erg "omslachtig" als je de lettertekens ook op het toetsenbord hebt zitten. Ik heb ook nog gekeken of het met het OS te maken had omdat hierover ook wordt gesproken in het manual, maar daar lijkt het om hele andere toetsen te gaan (zie foto). Ik heb inmiddels ook maar de Logitech helpdesk benaderd en hoop dat zij mij het antwoord kunnen geven. Zodra ik dat gekregen heb, laat ik dat jullie weten. Maar tot die tijd blijf ik open staan voor suggesties. Wellicht door iemand die met dit toetsenbord kan lezen en schrijven. 😉

In ieder geval dank voor het meedenken.

Rob 👊

Bijlagen

• Logitech Special Caracters.png
    Logitech Special Caracters.png
    216,2 KB · Weergaven: 8
Mogelijk staan hier nog wat aanwijzingen bij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan