Vragen over nieuwe Asrock

Status
Niet open voor verdere reacties.
Power SW
Reset SW
HDD led
power led

Kunde mij zeggen oe dakket precies moe steken? Want kverstaat niet goe int boekske.

Grs Sam

Laatst bewerkt:
"pled" +- slaat dus op "Power Led"
"PWRBTN" slaat "Power SW"
HDLED+- is voor "HDD LED"
"GND" en "RESET#" daar hoort t stekkertje reset SW in
De knop "dummy" hou je over.

Bij de 2 ledjes is het nog van belang welke kabel + is en welke kabel -.

Dat had iemand hier ergens uitgelegd, ik zal t stukje even opzoeken.

Bij mij werkt t en dat is dus ook een asrock.
edit: ik kan t niet vinden. Maar volgens mij is de gekleurde kabel de plus en de andere standaard de min.
Bij de powerbutton en resetknop maakt t niet uit wat je als plus of min gebruikt.

Laatst bewerkt:
Ik heb eens gekeken, maar alles heeft 2 vakjes die over 2 pinetjes moeten, maar het ledje van de power heeft 3 vakjes. Dat past dus niet op het mobo, wat moet ik dan doen?
Ook heb ik alles eens getest, en de pc draaide, maar ik kon hem niet afleggen met de knop. Ik moest de stroom uittrekken.

Grs Sam

Er voor zorgen dat de kabeltjes (er zitten er maar 2 in als het goed is) naast elkaar zitten.
Waarschijnlijk zitten ze nu aan de buitenkant.

(nu kabel-leeg-kabel dat moet worden leeg-kabel-kabel)
Een kabeltje kan je met een mesje er uithalen (ergens op t forum staat t precieser uitgelegd) en op de goede plek weer erin doen.
Zo heb ik het ook gedaan.

nog een blokje

Hallo,

Ik heb nog een vraagje,

alles is nu in orde, maar in dat bundeltje van ledjes en power kabeltjes, heb ik nog een blokje met 4 of 3 gaatjes (kmoet nog eens kijken) en daar staat niets op. Wat zou dit kunnen zijn?

Grs Sam

ja, dat zij mss wel kunnen.

Waar moet dit dan in?

Ik heb nog een probleempje.

Ik heb al de stekkertjes van de kast (power en reset en zo) er ingestoken. En ik kan de pc aanleggen. Maar ik kan hem met diezelfde knop niet afleggen. Ik moet de stroomkabel uittrekken.

Kunnen jullie mij helpen?
Grs Sam

en als je dit 5 seconde ingedrukt houdt?

De aansluiting van de luidspreker zit ergens links naast de andere aansluitingen.
Zie boekje (t staat er echt duidelijk hoor)

Laatst bewerkt:
Al eens bij energiebeheer gekeken.
Hier kun je aangeven wat je met de uitknop wil doen.

Hij kan nog niet opstarten, ik moet er nog aan werken.
Ik zal het je weten te vertellen.

Grs Sam

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan