darkraver9
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 9 jun 2011
Goedendag ik heb een aantal vragen en hoop er op deze manier antwoordt op te krijgen:
Je heet een bezoeker hartelijk welkom op de site www.pfz.nl met de volgende regelcode
1
<?php
echo "<h1>Welkom op $_SERVER[HTTP_HOST]!</h1>";
?>
--Welke output genereert deze code op de webpagina?
--------------------------------------------------------------------------
2
Hieronder 4 phpvariabelen
HTTP_REFERER
HTTP_HOST
HTTP_USER_AGENT
REMOTE_ADDR
--Welk element uit de superglobal $_SERVER geeft informatie over het IPADRES dat gebruikt wordt door de client?
-----------------------------------------------------------------------------
3
In een golbaal variabele bevat de info over mijn document root en welk element moet ik hiervan dan aanroepen?
Globale variabele Element
Voorbeeld $_SERVER [SERVER_ADMIN]
antwoord? ............................ ..........................
----------------------------------------------------------------------------------------------
4
Bij het gebruiken van gegevens van de ene webpagina naar de andere via een URL kan je gebruik maken van twee veelgebruikte variabelen $_GET en $_POST
Welke manier is het veilig get, post allebei of allebei niet?
Je heet een bezoeker hartelijk welkom op de site www.pfz.nl met de volgende regelcode
1
<?php
echo "<h1>Welkom op $_SERVER[HTTP_HOST]!</h1>";
?>
--Welke output genereert deze code op de webpagina?
--------------------------------------------------------------------------
2
Hieronder 4 phpvariabelen
HTTP_REFERER
HTTP_HOST
HTTP_USER_AGENT
REMOTE_ADDR
--Welk element uit de superglobal $_SERVER geeft informatie over het IPADRES dat gebruikt wordt door de client?
-----------------------------------------------------------------------------
3
In een golbaal variabele bevat de info over mijn document root en welk element moet ik hiervan dan aanroepen?
Globale variabele Element
Voorbeeld $_SERVER [SERVER_ADMIN]
antwoord? ............................ ..........................
----------------------------------------------------------------------------------------------
4
Bij het gebruiken van gegevens van de ene webpagina naar de andere via een URL kan je gebruik maken van twee veelgebruikte variabelen $_GET en $_POST
Welke manier is het veilig get, post allebei of allebei niet?