Vreemd beeld na installatie Windows.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door sabrin
niemand????

jullie zijn me zeker zat geworden met al die vragen

zoals ik al eerder zei..
We zijn hier geen café waar alles meteen wordt geserveerd als je het besteld.

Hier kan het soms wel meer dan 24 uur duren voordat je antwoord krijgt.
De mensen die hier komen hebben ook een ander leven naast het forum. En dat gaat (bij de meesten) dan nog altijd voor.
Het plaatsen van meerdere reacties acterelkaar is ook nergens voor nodig. We hebben niet voor niets een
edit.gif
-knop bij elk bericht staan.

Als jij echt heel graag antwoord op je vraag wil hebben, dan zal je toch echt geduld op moeten brengen om hier op te wachten. :)

En het is niet dat ik(wij) je niet wil(len) helpen. Het is alleen de manier waarop jij je opsteld, is niet de manier welke wij op het forum gewent zijn. :)

Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij.:)

Graag de volgende keer een goede titel voor je vraag verzinnen de titel die je had, kan eerder in je nadeel werken dan in je voordeel.;)

Graag ook een beetje geduld, ook al wil je heel graag van je probleem af. Het forum draait op vrijwilligers en die hebben nog een leven naast Helpmij.

Tevens alle offtopic berichten verwijderd.

??? Je downloadt gewoon de drivers en dubbelklikt erop, al de rest wijst zich vanzelf

nee het is nog niet gelukt:( ik krijg een foutmelding als ik het wil instaleren

ik heb de driver van de site van SIS gedownload (a12112c.zip), en als ik het programma wil installeren stopt et rond de 10% en dan springt er een kadertje op met de boodschap [ -536870397 ] en als ik dan op ok druk, krijg ik de boodsach [ Fail to install audio driver for windows XP. Setup will now exit. ]

Heb je de zip file wel uitgepakt in een eigen map ?

Groeten Oossie

Helaas na 2 dagen zoeken nog steeds niksss gelukt maar bedankt voor julllie hulp...

Geef nu gewoon het merk en type van je moederbord eens, dan kan je gewoon bij de fabrikant daarvaan de specifieke drivers ophalen. De tot nu gegeven drivers zijn universele drivers en niet toegespitst op jouw moederbord.

Moederbord:
CPU Type Intel Celeron, 2400 MHz (24 x 100)
Moederbordnaam Asus P4S533-MX (3 PCI, 1 AGP, 2 SDR DIMM, 2 DDR DIMM, Audio, Video)
Moederbord Chipset SiS 651
Systeemgeheugen 480 MB (PC2700 DDR SDRAM)
BIOS Type Award Modular (06/11/03)
Communicatiepoort Communicatiepoort (COM1)
Communicatiepoort ECP-printerpoort (LPT1)

heel erg bedankt:D :D :D
ik ga probere of het lukt,ik hoop van wel...

is het al voldoende als ik alleen videokaart en geluidskaartdriver download...?
of moet ik ze allemaal installeren ?
Die link van de moederborddriver doet t niej

Laatst bewerkt:
Geplaatst door sabrin

is het al voldoende als ik alleen videokaart en geluidskaartdriver download...?
of moet ik ze allemaal installeren ?
Die link van de moederborddriver doet t niej

Tsja, dat is helaad bekend van Asus, de site is erg slecht bereikbaar.
In principe vraag je alleen om videokaart drivers, maar aangezien je een SIS chipset hebt die nogal eens eigenwijs wil zijn qua herkenning onder XP had ik er ook een stukje moederbord (IDE) drivers bij gedaan, er zijn zelfs nog meer drivers (USB 2 enz.) beschikbaar voor je moederbord. Begin maar met hetgene wat het nu niet goed doet en houdt verder in gedachten als het nog niet lekker loopt er nog meer drivers beschikbaar zijn.

Geplaatst door maestro12

Tsja, dat is helaad bekend van Asus, de site is erg slecht bereikbaar.
In principe vraag je alleen om videokaart drivers, maar aangezien je een SIS chipset hebt die nogal eens eigenwijs wil zijn qua herkenning onder XP had ik er ook een stukje moederbord (IDE) drivers bij gedaan, er zijn zelfs nog meer drivers (USB 2 enz.) beschikbaar voor je moederbord. Begin maar met hetgene wat het nu niet goed doet en houdt verder in gedachten als het nog niet lekker loopt er nog meer drivers beschikbaar zijn.

BEDANKTT
eindelijk die geluid doet het nu nog het beeld...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan