Vreemd bericht, wie helpt..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marloes7

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2007
Gisteren deed zich iets vreemds voor, er verscheen opeens een scherm:
Bluetooth.
Ook staat opeens op het Configuratiescherm het symbool van Bluetoothapparaat.

Bij opstarten van de computer verschijnt een venstertje met:
Een van de USB-apparaten die op deze computer is aangesloten heeft een storing veroorzaakt.
Bij keuze staat: Onbekend apparaat:eek:

Kan het zijn dat een hacker iets heeft gestaleerd?

Wie kan me helpen..

Vast bedankt, Loes

Dan zal ik eerst eens al je USB apparaten eraf halen ( 1 voor 1 ) en dan opnieuw opstarten. Melding lijkt mij duidelijk als je ook daarwerkelijk USB apparaten hebt aangesloten !
Lijkt mij geen werk van een Hacker, wees maar gerust.

Hallo,

eerste vraag: wat voor computer/laptop heb je?
tweede vraag: heeft deze standaard bleutooth of via een USB?

Dan zal ik eerst eens al je USB apparaten eraf halen ( 1 voor 1 ) en dan opnieuw opstarten. Melding lijkt mij duidelijk als je ook daarwerkelijk USB apparaten hebt aangesloten !
Lijkt mij geen werk van een Hacker, wees maar gerust.

Hé dank je voor het reageren en me gerust te stellen..
Ik zal het mijn man doorgeven, die heeft waarschijnlijk vrijdag pas tijd om het rustig te gaan doen zoals je voorstelt..
Ik laat het weten als dat de oplossing blijkt..

:thumb: vast bedankt, Loes

Zie ook het bericht van mijn mede forummer hè.....
Mij komt het voor dat er onlangs een nieuw USB apparaat is aangesloten of een bestaande ( bijvoorbeeld een USB Bluetooth ontvanger) en die storing geeft.

Hallo,

eerste vraag: wat voor computer/laptop heb je?
tweede vraag: heeft deze standaard bleutooth of via een USB?

Op de 2de vraag heb ik geen pasklaar antwoord :confused:
1ste vraag Windows Vista..

Ik heb er zelf helemaal geen verstand van, mijn man enigszins maar ook niet zo veel..
Ik zal tot vrijdag moeten wachten..
Als er nog tips zijn zijn ze welkom,

Vast bedankt :thumb:

Zie ook het bericht van mijn mede forummer hè.....
Mij komt het voor dat er onlangs een nieuw USB apparaat is aangesloten of een bestaande ( bijvoorbeeld een USB Bluetooth ontvanger) en die storing geeft.

Dat is niet het geval, heb op afstand contact met mijn man..

Zet even een berichtje neer.
Er is niets met de computer gedaan..
Vandaag 2 x opgestart en het schermpje met Bluetooth.

En..
Een van de USB-apparaten die op deze computer is aangesloten heeft een storing veroorzaakt.
Bij keuze staat: Onbekend apparaat..

Dat verschijnt niet meer.. wat het geweest is weet ik niet..

Maar in elke geval heel erg bedankt, mocht het probleem zich opnieuw voor doen dan gaan we de bovenstaande aangereikte handelingen toepassen..

@leutjebreedbek..

Door het gedoe kon ik je 2de vraag even niet beantwoorden maar via USB.

:thumb:

Hoi,

mooi zo!:thumb: fijn om te horen dat het opgelost is,
dit maakt nu niet meer uit, het ging mij meer erom dat als het ingebouwd was welk merk en model. maar via usb is dit meer los van elkaar,

graag wel even de status op 'vraag is opgelost' klikken
[dit kun je doen door in dat blauwe balkje boven je vraag erop te klikken]

Laatst bewerkt:
Leutjebreedbek..

Te vroeg gejuicht..
De computer ga ik net achter en weer dat schermpje..
Mijn man was al blij..
Morgen heeft hij iets meer tijd..

Ik weet dat er een vraag (probleem) per bericht mag worden neergezet..
Maar.. het is dat ik vaak een soort gevoel heb..
Dat is..
Dat ik ook niet meer< gelijktijdig, dus op dezelfde dag dat het probleem zich voor deed> msn op kan starten..
Zou het met elkaar te maken kunnen hebben omdat daar staat:
Aanmelden Windows Live niet mogelijk.
Mogelijk probleem met internetverbinding..

IK.. denk.. dat het met elkaar te maken heeft, zo ja.. dan is het niet los te koppelen van mijn 1ste vraag..
Heeft het niets met elkaar te maken, sorrie dat ik dan een dubbele vraag stel..
Verder werkt alles goed, ook Hotmail.

Mijn man zal morgenmiddag wat meer tijd hebben, hij is er nu ook niet..

Ik klik dus nog niet op opgelost..

Hoop dat het probleem er uit gaat komen..
Vast bedankt :thumb: Loes

Het probleem is nog niet opgelost.
Er is een monteur geweest die welliswaar msn opnieuw heeft geïnstaleert, daar zouden o.a. de problemen ook mee te maken hebben..

Mijn man is omdat er steeds een klein schermpje met nog steeds dezelfde melding dat er geen verbinding is en groot scherm verschijnt daarna, dit weekend als hij vrij is zal hij er weer mee aan de slag gaan met behulp van het forum (forummers :thumb:) hier..
Ik sluit deze topic dus nog niet...

Hmm heb volgens mij van bericht #11 geen mail ontvangen dat deze is gesteld..., wat mijn vraag is zou je misschien ook een print screen kunnen maken van het balkje? en deze dan hierbij posten? [via het uploaden van helpmij of via bijv. imageschack] zodat ik/wij een beter beeld hebben met wat je precies bedoeld?

print screen maken:
desktop: prntscrn toets rechtsbovenin en dan opslaan in paint [en dan bijvoegen]
Laptop: Fn toets +prntscrn toets en dan opslaan in paint [en bijvoegen]

Dank je voor de tip.. ik had zelf al geprobeerd zoals je voorstelt het 'zichtbaar neer te zetten..
Sorrie dat ik niet eerder gereageerd heb, geen standaard e-mail ontvangen..
Er is nog geen tijd geweest.. maar ik hoop dat we met hulp er uit komen..

:thumb: vast bedankt

Ik zet nog even een berichtje neer..
Het probleem is nog niet opgelost.. bijkomend probleem dat ik niet meer gewoon op mijn hotmail kan komen..maar ik moet dat los koppelen van de eigenlijke vraag..
Omstandigheden maken dat er nog niet goed mee aan de slag is gegaan..
Ik hoop dat deze vraag nog kan blijven staan..

je kan niet meer op je hotmail? ook niet via www.hotmail.com? anders even onderin in je taakbalk eigenschappen, menu start en daar email programma op hotmail zetten,

2e vraag het heeft weer iets met bleutooth te maken??

Fijn dat je even reageert..:thumb: de 2de vraag klopt dat bleu toothgedoe.. mijn man is wel bezig geweest maar heeft het druk en is ziek.. werkt wel maar zijn hoofd staat niet naar me helpen nu..
Ik kan wel gewoon internetten en op de e-mail (outlook) maar telkens verschijnen die schempjes ook als ik een poos de computer aan heb en er weer op wil.. het is erg storend..

Hotmail ben ik achter gekomen dat ik wel via msn opstarten op hotmail kan komen maar ik vind dat niet prettig..
ik wil hem gewoon kunnen opstarten via 'mijn favorieten' en dan zie ik
'pagina kan niet worden weergegeven'
ik had al een hulpvraag via msn naar hotmail, maar dan geeft hij weer dat ik niet aangemeld ben?? msn kan ik wel opkomen.
Ik ga het even via de link die je neerzet proberen..

www.hotmail.com kom ik er wel op..

nu zien of ik het weer actief krijg via favorieten..

als ik naar eigenscappen ga zie ik..

'microsoft office outlook', daar staat hij standaard op..

dan staat er 'windows live mail'

dan 'windows mail'

als ik microsoft office outlook verwissel ben ik waarschijnlijk mijn hoofdmail kwijt..

Laatst bewerkt door een moderator:
hotmail...
Er staat nog een knop bij mijn favorieten..'windows live'
als ik daar op klik is er een keuze uit vier.. o.a. windows live mail, op deze manier herkende ik het niet.
Ik had via jou link het opnieuw toegevoegd bij mijn favorieten..
Nu zag ik dat er een knop toegevoegd stond die ik tussen de vele knoppen niet gezien had.. dat had de monteur blijkbaar zo gedaan een poos terug.. hij zei me wel dat alles heel anders zou zijn..
nou ja.. door jou link en uitproberen is het nu oke..
dank je wel..:thumb:
ben daar echt heel blij mee :)

Het bleutooth gedoe komt later wel.. daar moet mijn man mee aan de slag maar heel veel verstand als de gangbare dingen heeft hij er ook niet van.. maar we zien wel of dat gaat lukken..

Loes

Laatst bewerkt:
Nouwja mooi dat 1 probleem al opgelost is!:D ,
ja nou met het bleutooth zou ik het liefst weten of het op een desktop [vaste computer] of laptop is, en of de bleutooth er standaard op zit of als een usb stickje, en of je misschien ook een print screen zou kunnen maken.

:D ja een probleem opgelost..

kan je wel zeggen dat het gaat om een vaste computer.
het zit er niet met een usb stickje op..
En een printscreen.. je doelt op de schrempjes.. die kan ik niet even oproepen..
die verschijnen en ik weet echt niet hoe ik die hier zichbaar neer moet zetten..
maar ik heb wel alles overgeschreven handmatig..
ik ga wel kijken wat gaat lukken maar nu lukt me dat niet meer..
ik kan niet telang achter de computer zitten..
maar we komen er zo wel uit waarschijnlijk, dank je wel :thumb:

Download updates for Windows
There was a problem with Windows that caused it to stop working correctly.

Your computer might be missing updates that can help improve its stability and security.

Go online to check for and install Important and Recommended updates.

Click to go online to the Windows Update website

In the left pane, click Check for updates. If any updates are found, click View available updates.

Select all Important updates, and then click Install. If you are prompted for an administrator password or confirmation, type the password or provide confirmation.

Note
If you have turned on automatic updating, you might not see any Important updates listed. If this is the case, the updates have already been downloaded to your computer.

Additional information

To learn more about updating your computer, go to the Microsoft website and read the following article:

Windows Update Frequently Asked Questions

:eek: na de schermpjes verschijnt dit.. elke keer weer toevallig..
ik dacht probeer te arceren..
dit kan ik vast weergeven..

van de andere 2 schermpjes verscheen er een net maar die kon ik niet arceren en plakken..

*Een van de USB-apparaten die op deze computer is aangesloten heeft een storing veroorzaakt dit is wat ik als 1ste neergezet heb.. dat komt na het opstarten..
ik klik alles gewoon weg maar het is wel storend..

de andere 2 schermpjes zal ik neerzetten als ze verschijnen..overschrijven??

--------------------------------------------------------------------------------

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan