Vreemd bericht, wie helpt..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Micosoft Windows

Microsoft Office
Lieve add - in Sign werkt niet meer
Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt.
Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als er een oplossing beschikbaar is.

Ik heb een schermpje overgeschreven..
Nu nog de ander als die verschijnt..
Maar ik moet er nu echt uit..
Hopelijk geeft als de ander heb het een beter beeld..

hmmm oke, maar je hebt het bleutooth wel eens gebruikt of is het helemaal onbekend? want wat ik denk is dat je gewoon een driver moet updaten, gezien wat de computer voor melding geeft. en dat van de storing omdat er iets fout is.. wat ik wel voor je wil doen is even met teamviewer een kijkje nemen, ik weet niet of je het programma kent?, hiermee kan ik op jou computer en kan ik meekijken, dit is wel beveiligd met een ID en wachtwoord dus ik kam er maar 1 keer in, dan kan ik het zelf controleren en kijken wat voor merk en type je computer is. wanneer je dit wilt kun je mailen naar *KNIP*

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee.. ik ken het programma niet.. maar heb het even besproken..
ik vind het tof van je dat je dat wil doen..:thumb:
Je hoort van mij..
Vast heel erg bedankt :)

Oke, nou het word hier binnen helpmij wel vaker gebruikt en ik vind het ook super handig om zoiets te kunnen zien/op te lossen want het gaat een stuk sneller als je het ziet en zelf kunt doen dan instructie's geven, ja is goed;) ik hoor graag van je

Hallo, graag vraag ik je om een eigen vraag te posten, dan staat hij ook weer in de lijst van nieuwe vragen en kunnen er nog anderen mee reageren, wat mij lijkt is dat iemand jou adres voor spyware versturen gebruikt en het dus als het ware heeft 'overgenomen' van daar ook waarschijnlijk dat je contact op moet nemen met hotmail, dit kun je dan natuurlijk doen. en je Wachtwoord veranderen

Ik krijg automatisch bericht als er een reactie komt op de vraag(en) die zijn gesteld..

Ons probleem is nog niet opgelost maar vanwege persoonlijke problemen ben ik niet in staat aan het probleem te werken..:confused:

Dit bericht voor Leutjebreedbek omdat ik niets meer heb laten horen.. je mailadres was ook maar kort zichtbaar.. dat zal wel uit veiligheid zijn geweest..

Ik wil de vraag, eigenlijk dit topic nog niet afsluiten.. ik weet niet precies wanneer ik echt in gesprek kan..ik hoop dat dat geen probleem is..
Lastig probleem.. de computer staat boven en om te zien of er post is moet ik steeds naar boven.. dat maakt het communiceren ook wat lastig...

Marloes ;)

Hallo.

ja mede daarom ook graag dat johanbollebak een eigen vraag stelt

ja, mail adressen mogen bij de 1 wel en de ander niet zichtbaar zijn. maar inderdaad over het algemeen mag dit niet

dit kan ik begrijpen en vind ik ook erg vervelend voor u
maar voor vragen kunt u hier altijd terecht en zal ik ook naar een oplossing kijken,

Mod-edit
ik heb de vraag van johanbollenbak verplaatst naar een eigen topic.
Mvg,
Mik Zjegger
Mod Helpmij

Laatst bewerkt door een moderator:
Leutjebreedbek..

Ik heb je bericht gelezen.. ik laat tzt wat horen..

Je mail adres was idd snel weg..

Maar vast.. dank je wel :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan