Vreemd bericht

• Onderwerp starter Onderwerp starter mcl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
2022
Hallo,
Op mijn scherm krijg ik een mededeling (zie bijlage)
Wat is dat en wat moet ik er mee doen?
Groet,
Martin

Bijlagen

• IMG_5876.jpg
    IMG_5876.jpg
    54,5 KB · Weergaven: 68
Topic verplaatst naar de Outlook sectie, hiermee vergroot de kans op een passend antwoord :thumb:

:( Maar ook als je achter komen kan, wat voor invoeg-toepassing dat is dan kan je ( ben bijna zeker ) dat je beter geholpen kan worden :(

Voorlopig kijk maar even die een Microsoft-forum discussie over zoiets daar zeggen ze dat je bepaalden dll delen uit Adobe acrobaat i.v.m. Outlook of zoiets verwijderen moet zodat je die melding helemaal niet meer hoef krijgen ..enz..

KLIK -->> http://answers.microsoft.com/en-us/...-message/be56f3ab-83ca-4817-9516-27ec6965b885

Laatst bewerkt:
Ja, ROYONIX, ik zie dat jij die link ook al geplaatst had.
Zal voortaan beter kijken :)

Groeten Marcel

:d Ach neiii dat bedoel ik niet, jij was toch vlotter :D toen ik bezig met text maken was jij had die al geplaatst :thumb: geen probleem ik kan niets doen dat ik zo oude vingers heb ..:o

Ik wou alles vertalen maar had me bedacht en jij was vlotter gewoon :D

Laatst bewerkt:
Mijn Engels is niet al te best.
Kan iemand mij eenvoudig uitleggen wat te doen?
Bedankt.
Martin
\

:D Hoi Mcl het is toch TE-veel om te vertalen en daardoor zet ik je hier kleine gedeelte ( screenshot dus ! ) welke vind ik van belang dat voor jou is, lees dit en zal je zien zeggen ze dat je PDFMOutlook.dll in je systeem vinden moet en verwijderen ook enz.. enz..

vo7trt.jpg

:D Maar misschien lukt je zo ook mijn link lezen ?? :( KLIK -->> http://translate.google.nl/translat...5&prev=/search?q=pdfmoutlook&biw=1904&bih=912 die alleen maar uitschakelen dus, is niet voldoende ?? :(

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan