Vreemd computer erg traag de laatste tijd!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Santino C

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2010
Berichten
29
Hallo Allen,

mijn laptop doet erg traag met het laden van pagina's de laatste tijd.
ik gebruik cc cleaner maar niets helpt.

Wat kan ik doen om de comp te schonen en een boost te geven dat hij weer als vanouds werkt?:thumb:
 
Er bestaat ook nogal iets zoals schijfopruiming, defragmenteren .
Oudere computers gaan op zichzelf trager binnen werken. Hoe voller de schijf , hoe trager de computer ook zal gaan werken.
@santino C , Ik veronderstel dat je hiermee de internet browser bedoelt.

mijn laptop doet erg traag met het laden van pagina's de laatste tijd.
 
Wat ik ook doe, cc cleaner en of defragmenteren, de pagina's laden langzaam wat hij eerder nooit deed.
Geen virus gevonden dus?????????

please help me met oplossingen?
 
Je kunt m.i. beter de vraag wijzigen in: "verbinding erg traag.... " Dit dekt m.i. beter de lading nietwaar? Nu krijg je voornamelijk reakties om je systeem sneller te maken...
Gaat het btw om een bedrade of een draadloze verbinding?
 
Gaat jouw draadloos netwerk nogal traag, worden netwerkverbindingen vaak om onverklaarbare redenen afgebroken of heb je te maken met andere wifi-problemen, dan moet je de verklaring wellicht zoeken bij andere draadloze netwerken in de buurt. Met de gratis tool inSSIDer spoor je deze stoorzenders op.

Lees hier verder
 
maar wat doe ik dan?????
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je ontdekt dat er veel geïnternet wordt via een bepaald kanaal? Verander dan de instelling in je router naar een ander kanaal....
Typ 192.168.1.1 in je browser waardoor je in de instellingen komt van je router. Zo niet, lees dan ff de installatiehandleiing ie op de cd van je router staat....
 
Laatst bewerkt:
Thanks heb alles opnieuw gedownload en lijkt beter.

ik meld me zsm om te evalueren.

Thanks.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan