Vreemd gedrag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hulpeloos

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jan 2007
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn MSI K7T266 Pro2 moederbord.
Sinds een aantal dagen ziet ie de videokaart niet meer, ik krijg geen beeld, en als ik dan weer opnieuw opstart dan doet ie het wel ff of hij zegt dat de stroomkabel niet aangesloten ziet. Als dan uiteindelijk Windows opstart, dan op het moment dat het beeldscherm herkend word, springt het beeldscherm weer uit en kan ik weer ressetten. dit duurt een paar keer en dan doet ie het uiteindelijk. Helaas gisteren had ik ook een probleem met mijn harde schijf. Zodra ik de pc opstart ziet ie mijn harde schijf niet, enkel alleen mijn dvd-spelers......

Dus opstarten wil nu helemaal niet meer. Ik ben ervan overtuigd dat het mijn moederbord is, maar er kan ook iets met mijn voeding zijn.

Wie kan mij vertellen wat eventuele oplossingen zijn.....

Alvast bedankt

Om te beginnen,kijk eerst eens of alle kabels goed zijn aangedrukt,ook in de PC kast

Om te beginnen,kijk eerst eens of alle kabels goed zijn aangedrukt,ook in de PC kast

Dat zit allemaal wel goed, dat kan het probleem niet zijn. Ik heb alles meedere malen los gehad en opnieuw vast, maar dat maakt nix uit...

Ik gebruik altijd Kaspersky en Kerio.....

Mag toch zeker hopen dat dit mijn pctje een beetje goed beveiligd. Altijd de updates gedaan en regelmatig gescant....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan