Vreemd icoon op bureaublad

• Onderwerp starter Onderwerp starter rvdp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rvdp

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2007
Sinds enkele weken krijg ik steeds volgend icoon te zien op mijn bureaublad: http://www.vdpitte.be/pigmee/screenshot.JPG

Na het opstarten bevindt het zich in de linkerbovenhoek, maar zoals je ziet is het versleepbaar. Ik krijg de laatste tijd ook meer en meer willekeurige foutmeldingen in Internet Exlorer, mogelijk een gevolg hiervan...

Weet iemand raad? Alvast bedankt!

rechts klik op dat icoon en dan eigenschappen welke link en path staat daar??
dan naar waar dit bestand staat gaan en verwijderen en rechtsklik op icoon en verwijderen ,dan zou je er af moeten zijn

Zowel rechtsklik als dubbelklik heeft geen enkel gevolg, er verschijnt niets...

Ik zie daar een metertje in die een bepaald niveau aangeeft. Het zal een onderdeel wezen van een programma dat in de systemtray staat. Jammer genoeg worden niet alle programma's daar getoond. Je houdt nogal van scannen met virusscanners, daarom zal het volgens mij een virusscanner moeten zijn die het niveau van veiligheid aangeeft. Zou je bijvoorbeeld automatische updates voor dit programma inschakelen en laten scannen bij het opstarten, dan stijgt het niveau. Hier lijkt dit het meest op. Natuurlijk kun je af en toe opstarten zonder bepaalde programma's en zo proefondervindelijk uitvinden in welk programma je dat kunt uitschakelen maar misschien dat iemand weet waar het blauwe verticale metertje vandaan komt.

Mnee volgens mij is het zeker geen metertje, eerder een miniem leeg standaard windowsvensterje (bij het klikken erop/actief maken zijn de kleurveranderingen namelijk identiek als bij een normaal programmavenster). Ik heb het echter nog steeds niet weggekregen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan