Vreemd in IE

Status
Niet open voor verdere reacties.

XxStefkuHxX

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2003
Berichten
445
Hoi,

Als ik mijn IE opstart en de pagina is geladen dan komt er na een tydje in beeld(in de adresbalk)''Enter Keyword or Web Address Here.
Zie bijlage
 
gaat het niet makkelijker want van die uitleg word ik niet wijzer van en deze pc is pas nieuw dus en gelijk toen ik internet opstartte kwam het al :confused:
 
ja als je het te moeilijk vind? en dat kan ik best begrijpen, is het moeilijk aan te geven wat het probleem is. als de pc nieuw is zou ik aanraden om bij de winkel te informeren, of misschien heeft iemand anders hier nog een oplossing? suc6
 
Geplaatst door XxStefkuHxX
gaat het niet makkelijker want van die uitleg word ik niet wijzer van en deze pc is pas nieuw dus en gelijk toen ik internet opstartte kwam het al :confused:

Welke winkel was dat? Roro?
 
MediaMarkt heerlen en ik woon in omg roermond dus ik ga daar niet voor terug
 
Maak eens een screenshot, volgens mij is het volkomen normaal namelijk.
 
Ik heb dat ook niet dus echt normaal is het dan niet, of wel?
 
Dan zet Media Markt spyware op hun computers..... ???!!

Download dit programma: http://www.spywareinfo.com/~merijn/files/hijackthis.zip? Open het bestand dat erin verpakt is... klik op Scan

Nu krijg je een hele lijst en klik je op "Save log" , waar eerst Scan stond. Deze text upload je hier naartoe en dan kijken wij welke spyware er tussen zit, en zeggen je wat je moet verwijderen :)
 
Geplaatst door XxStefkuHxX
hier is hij

Sla de log even op als een text bestand en plak dan de inhoud ervan even hier in een nieuw bericht.

Laat maar, zag de bijlage niet :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan