vreemd menue bij rechter muisklik

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frederik

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2001
Als ik de prullenbak wil legen hangt er een HFS menue aan wat ik niet heb, volgens mij ook niet heb gehad en ook niet weet waar het vandaan komt, hoe raak ik het kwijt
buroblad.jpg

Enkele vragen:

Kan het misschien een onderdeel van je antivirus wezen??

En zie deze alleen in het contextmenu (=rechtermuisknopmenu) bij de prullenbak of ook wanneer je rechtermuisknop doet op een bestandje of een map??

Heb je het al eens geprobeert te klikken (let op dit is op eigen risico)?

Heb je recentelijk nog software geinstalleerd??

De groeten,
Mark

hfs bij google geeft veel over linux ...
heb je daar mss mee gespeeld ?

Zoek eens op je computer naar HFS of klik er inderdaad eens op

Als je het weg wilt hebben uit het menu, vind je dat HFS vermoedelijk in het Register als een subsleutel van HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\CLASSES\CLSID\{645FF040-5081-101B-9F08-00AA002F954E}\Shell

Tenminste, wanneer die HFS menu entry in geen enkel ander context menu te vinden is.

UIteraard altijd éérst een baclupje van het register of van die sleutel maken voordat je iets wijzigt of verwijdert!

ai ai ai, heb het gevonden: het is een restantje van een http server die ik blijkbaar niet goed hebt verwijderd.
Het hangt er er nog steeds aan, kan ik die register map verwijderen of enkel die sleutel ?

Laatst bewerkt:
Proggje er opnieuw opgezet, in het proggje een menu naar verwijzing naar menues verwijderd. Opgelost :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan